Cauta

S-a mutat cu contractul la Hidroelectrica, dar a regretat amarnic! Ce a primit după 7 luni e şocant

factura curent

Un român a povestit calvarul prin care a trecut familia lui după ce tatăl său s-a mutat cu furnizorul de energie electrică, de la Tinmar Energy la Hidroelectrica.

„În cazul tatălui meu, solicitarea de a deveni client Hidroelectrica a fost făcută pe data de 02.06.2022. În data de 23.06.2022 a început contractul său și, oficial, a început și livrarea de energie electrică de către Hidroelectrica, încetând de drept contractual anterior (21 de zile de la momentul solicitării/încheierii contractului cu noul furnizor, conform ANRE)”, şi-a început un client povestea.

Hidroelectrica a uitat să notifice Tinmar Energy

Din acel moment, lună de lună, tatăl meu a transmis indexul în termenul indicat în contract, neprimind nicio factură de la Hidroelectrica până la data de 03.04.2023 când s-a trezit cu o somație de plată pentru suma de aproximativ 1000 de lei de la Tinmar Energy, fostul furnizor de energie electrică, cu care finalizase contractul din luna iunie 2022.

Imaginați-vă ce reacție poate avea un bătrân de 72 de ani, a cărui pensie nu este ”specială” în momentul în care primește o astfel de somație de plată.

Potrivit somației, suma de 1.054,39 lei, reprezenta facturi neachitate pentru furnizarea de energie electrică aferentă lunilor: Iunie, Iulie, August, Septembrie, Octombrie, Noiembrie, Decembrie 2022″, a povestit bprbatul, conform observatorulph.ro.

A făcut plângere la ANRE

ANRE a transmis o notificare către Tinmar Energy, Hidroelectrica și Distribuție Energie Electrică România prin care erau somați să facă demersurile necesare pentru rezolvarea situației reclamate.

Ne aflăm, iată, la două luni de la ultimul demers făcut către Hidroelectrica iar, în tot acest timp, nu am primit niciun fel de răspuns, indiferent de adresele de email și căile de contact alese.

Faptul că Hidroelectrica a anunțat cu șapte luni întârziere schimbarea furnizorului de energie electrică pe numele tatălui meu este dovedit de o platformă oficială online mai puțin cunoscută a ANRE. Site-ul posf.ro este locul unde fiecare consumator de energie electrică și gaze naturale poate verifica în timp real statusul și istoricul contractelor sale de furnizare”, a concluzionat clientul revoltat.

Ultimele stiri

  • Turcia declară doliu național cu ocazia morții președintelui Raisi
  • SUA prezintă condoleanțe Iranului, dar continuă să-i condamne
  • VIDEO| Incendiu puternic în Sectorul 2
  • Alege ce citești
  • ROMÂNIA, împinsă să intre în RĂZBOI cu RUSIA!
  • ȘOC la Barcelona: Gallardo în locul lui Xavi!
  • Rapidiștii beau Guinness
  • Laboratoarele acreditate RENAR analizează siguranța combustibililor și a calității apei
  • Panică totală în sistemul energetic. Burduja o dă înainte cu regenerabilele
  • Farmaciile, scăpate de sub control. Numărul uriaș al acestora face imposibilă supravegherea
  • Exit mobile version