AcasăSOCIALProbleme pentru şoferii cu motoare de la Renault. De ce ar urma...

Probleme pentru şoferii cu motoare de la Renault. De ce ar urma ca grupul francez să fie dat în judecată

motor renaultProbleme pentru şoferii cu motoare de la Renault. De ce ar urma ca grupul francez să fie dat în judecată

Constructorul francez de maşini Renault are probleme de natură juridică. Totul a pornit de la eventualele defecţiuni ale motorului TCe de 1,2 litri, de care s-au plâns mai mulţi şoferi.

Acțiunea în instanță ar fi inițiată în urma numeroaselor plângeri ale șoferilor care au fost victime ale defecțiunilor de fiabilitate ale motorului TCe de 1,2 litri, un bloc utilizat și de Dacia, Nissan și Mercedes.

Ce probleme are motorul TCe de 1,2 litri?

Unul dintre clienţii nemulţumiţi explică faptul că, în special, „și-a pierdut toată puterea pe autostradă într-o dimineață, trecând rapid de la 110 la 30 km/h”. Pentru Maître Christophe Lèguevaques, care a apărat deja victimele în mai multe cazuri destul de mediatizate (AZF, Levothyrox și clordecone în Indiile de Vest) asta înseamnă un nou „litigiu de masă”.

Aceste probleme de fiabilitate nu sunt cu adevărat noi, mai mulți clienți au solicitat deja sprijinul pentru reparații la Renault, dar și la diverși producători în cauză, dar fără succes, potrivit lui Christophe Lèguevaques.

Ce modele au fost echipate cu motorul respectiv?

Această unitate pe benzină, montată pe aproximativ 400.000 de vehicule din octombrie 2012 până în iunie 2016, echipează aproximativ 100.000 de mașini în Franța.

Maşini Renault cu motorul TCe de 1,2 litri:

  • Clio 4
  • Mégane 3
  • Captur
  • Kadjar
  • Kangoo 2

Maşini Dacia cu motorul TCe de 1,2 litri:

  • Duster
  • Dokker
  • Lodgy

Maşini Nissan cu motorul TCe de 1,2 litri:

  • Juke
  • Qashqai 2

Maşini Mercedes cu motorul TCe de 1,2 litri:

  • Citan
[aioseo_eeat_author_bio]
1.502 afisari

3 COMENTARII

  1. Cea mai mare idiotenie sa pui motoare de 1 L,supraturate si supraalimentate cu un consum de 10L/100Km, in loc sa lasi vechile motoare de 1,5L/ 1,6L, 1.7L,1,9L care consumau 5 litri la /100km pina la 6L/100km.Astea de 1L consuma mai mult polueaza mai mult! Mai nou fiind si fortate,trebuie sa traga si greutatea maricica a masinii,grutatea pers.care sint in habitaclui ,iar in ASIA si greutatea marfurilor care este in auto resp.! Concluzia costructorii de masini cu motoare mici sint cretini! Care e viziunea lor in proiectul masinilor cu motoare mici? Au dublat consumul de carburant si poluarea? Asa se incadreaza ei la asa zisele ,,schimbari climatice”?

    • Nu echiar asa, eu am un Logan MCV 1,6 16V-105 HP, si in oras -Bucuresti- inghite 14% iar pe autostrada ca sa scot 7% trebuie sa merg cu 90Km/ora, la 130 Km/ota consuna 11-12%, nu e bine sa vorbesti din auzite.

      • motorul cu 16 valve al unui Logan are un consum mai bun comparativ cu cel cu 8 valve
        dar aici mai conteaza si stilul de condus al soferului
        Si eu sunt impotriva motoarelor de pe Logan Sandero sau Duster in 3 pistoane si mai mici de 1400 cmc. nu imi plac de loc sa fie clar. cred ca a fost vorba de o economie fortata la maxim cand s-a renuntat la motoarele in 4 cilindrii de 1,4cmc pe Dacii. Pacat au fost motoare f f bune. Cunosc multe firme care au Dacii cu motoare de 1,4 cu sute de mii de km rulati si sunt f multumiti de ele.Eu am rulat 230000 km cu Loganul meu din 2007 fara nici un fel de reparatii in afara de schimbarea distributiei si implicit si a pompei de apa !

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger