AcasăSOCIALO casieriţă din supermarket a arătat cum ar fi păcăliţi clienţii să...

O casieriţă din supermarket a arătat cum ar fi păcăliţi clienţii să dea bani mai mulţi

Supermarket

O casieriţă din Germania, care a lucrat mulţi ani în zona de retail, a fost de acord să vorbească, sub protecţia anonimatului, despre cum ar fi manipulaţi clienţii să cheltuie mai mulţi bani când vin la cumpărături.

În primul rând, femeia i-a sfătuit pe oameni să verifice imediat bonul fiscal sau factura după ce achită cumpărăturile, pentru a observa dacă au fost taxaţi suplimentar sau incorect pentru anumite produse.

Ce greşeli s-ar produce la casele de marcat

De exemplu, la casele de marcat unde produsele precum fructele, legumele sau produsele de panificație necesită introducerea manuală a codului, există riscul de greșeli.

În plus, chiar și la casele self-service, clienții pot introduce greșit produsele. De exemplu, selectând un kilogram de rodii, cu siguranță vei plăti mai mult decât pentru un kilogram de cartofi.

Ziua de luni, cea mai problematică

Casieriţa a mărturisit că lunea sunt cele mai mari probleme în supermarketuri. La începutul săptămânii, multe produse intră în ofertă, dar dacă mergi dimineața la cumpărături, există șanse ca promoțiile să nu fie înregistrate în sistem.

Prin urmare, clienții trebuie să fie atenți pentru a nu plăti un preț mai mare decât cel afișat la raft.

Atenţie şi la gramaj!

O nouă păcăleală prin care clienții sunt manipulaţi în marile lanțuri de supermarketuri. Atenție la gramaj! Spre exemplu, prețul la unt a crescut din nou, însă de această dată și cantitatea este înjumătățită. Astfel, untul, care se vindea la 200 de grame, este acum ambalat la doar 100 de grame.

Dacă un pachet de unt costa până acum 7, 10 sau chiar 12 lei, în funcție de producător, acum oamenii sunt nevoiți să plătească între 7 și 8 lei doar pentru jumătate din cantitatea inițială.

author avatar
Andrei Ștefan
1.726 afisari

2 COMENTARII

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger