AcasăSOCIALModificarea pe care o vor găsi călătorii ce tranzitează Gara de Nord

Modificarea pe care o vor găsi călătorii ce tranzitează Gara de Nord

Noutăţi pentru pasagerii aflaţi în Gara de Nord.

De-acum, ei au posibilitatea de a afla toate informaţiile necesare continuării călătoriei în Bucureşti, prin intermediul panourilor digitale amplasate atât în zona Biroului de Informaţii, cât şi la fiecare ieşire.

Ce informaţii oferă panourile?

Pasagerii aflaţi în gară au posibilitatea să afle toate informaţiile necesare continuării călătoriei în Bucureşti, prin intermediul panourilor digitale amplasate atât în zona Biroului de Informaţii, cât şi la fiecare ieşire.

Tot de pe panouri călătorii pot afla şi cât timp mai este până la sosirea vehiculelor de pe respectivele linii în staţii, spre fiecare sens de mers, mai afirmă primarul Capitalei.

De ce scârţâie metroul când se apropie de Gara de Nord

Dacă ai mers vreodată cu metroul prin Capitală, sigur ai constatat că în apropierea Gării de Nord, vagoanele scârțâie într-un mod aproape insuportabil pentru călători.

Octavian Udriște, cel considerat „Părintele Metroului Bucureștean”, a explicat care este motivul pentru care scârțâie vagoanele la Gara de Nord.

Prima linie de metrou, Magistrala 1 (M1), a fost inaugurată pe 16 noiembrie 1979, între Timpuri Noi și Semănătoarea. Lungimea liniei era de 8,63 kilometri și avea 6 stații, iar al doilea tronson a fost deschis în decembrie 1981 și a continuat drumul spre est, numărul stațiilor ajungând la 12.

În 1984 și respectiv 1987 a fost prelungită linia inițială, întâi până la Crângași (0,97 km), și apoi până la Gara de Nord (2,83 km).

„Inițial, Magistrala 1, trebuia să se termine la Gară și să înceapă o altă magistrală de la Gara de Nord spre Basarab.

Tovarășul nu înțelegea de ce la Gara de Nord să fie două stații suprapuse. ”Nu, tovarăși, să treacă trenurile în continuare. Facem o singură stație. Să nu se oprească la gară. Eu am fost și cu mașina și pe jos și se poate”, a povestit Octavian Udriște.

„De aceea, în Gara de Nord, noi avem o gară umplută cu pământ. A cerut ieşirea din Gara de Nord pe strada Polizu. A forţat curba.

E o rază mică acolo, dacă auziţi că scârţîe când intră metroul în Gara de Nord şa ştiţi că de la curba aceasta forţată e. O soluţie chinuită. O muncă titanică făcută acolo”, a mai spus Octavian Udriște.

author avatar
Andrei Ștefan