AcasăSOCIALMarii producători fac economii pe spatele consumatorilor. Păstrează alimentele scumpe, le elimină...

Marii producători fac economii pe spatele consumatorilor. Păstrează alimentele scumpe, le elimină pe cele ieftine

supermarketul

Companiile majore care fabrică produse alimentare ieftine, deci mai accesibile unei palete mai largi de clienţi, renunţă la diferite mărfuri, pentru a combate costurile care cresc rapid și scăderea cererii consumatorilor, au spus directorii în această săptămână.

Directorii Nestle şi Unilever au declarat că au înregistrat economii de miliarde după ce au renunţat la produsele cu vânzări slabe din portofoliile lor de produse. Dar le păstrează pe cele căutate de clienţi, cu potenţial ridicat de scumpire.

Este un „program de reducere a complexității”

Eliminarea produselor mai puţin populare face parte dintr-un ”program de reducere a complexităţii” în curs de desfăşurare la Kraft Heinz, au declarat directorii săi la Conferinţa Consumer Analyst Group din New York, săptămâna aceasta.

Recent, compania a scos din fabricaţie Heinz Real Mayonnaise. Directorul general al Mondelez International, Dirk Van de Put, le-a declarat analiştilor de pe Wall Street, la conferinţă, că producătorul Oreo are reguli clare privind înlocuirea produselor vechi cu altele noi – ”unul înăuntru, unul afară”.

Ce produse vor fi eliminate

Produsele cel mai probabil să fie eliminate sunt cele cu o nişă sau o popularitate limitată. Pentru unii consumatori, astfel de reduceri pot fi supărătoare.

Walmart, un lanţ de supermarketuri din SUA, a declarat că cere mai multe date de la furnizori pentru a justifica prețurile și face eforturi pentru modalități mai creative de a acoperi costurile și de a amortiza creșterea prețurilor pentru consumatori.

author avatar
Andrei Ștefan