AcasăSOCIALCum scapi fără să plăteşti dacă ai spart o sticlă într-un supermaket....

Cum scapi fără să plăteşti dacă ai spart o sticlă într-un supermaket. Regula pe care trebuie s-o ştii!

supermarketul

Dacă nu vi s-a întâmplat dvs, atunci poate aţi observat un astfel de episod într-un supermarket, când un client sparge o sticlă de pe raft, din greşeală.

În funcţie de regulamentul fiecărui magazin în parte, contravaloarea produsului va fi achitată fie de retailer, fie de cumpărător.

Cum trebuie asigurate rafturile

De exemplu, raionul cu băuturi trebuie să fie echipat cu o bară specială pentru stabilizarea produselor. Dacă un client a atins o sticlă, aceasta a căzut și s-a spart, acesta trebuie, în primul rând, să informeze personalul magazinului.

În cazul în care raionul respectiv nu dispune de această măsură de siguranță a produselor, clientul care a produs pagubele este scutit de orice responsabilitate, adică nu e nevoit să plătească produsele sparte, potrivit stiripesurse.ro.

Dacă acesta nu reușește să ajungă la o înțelegere cu angajații supermarketului, este indicat să solicite cartea de reclamații și să detalieze acolo cum s-a petrecut accidentul.

De ce românii cumpără tot mai mult produsele marcă proprie

Retailerii au observat că au început să se golească, într-un timp cât mai scurt, rafturile pe care sunt aşezate produsele marcă proprie. Cercetările de piață arată că românii dau un sfert din valoarea unui coș de cumpărături pe aceste produse marcă proprie, chiar și cu 30% mai ieftine.

Inițial produsele marcă proprie erau văzute că o alternativă mai ieftină, dar cumpărătorii și-au dat seama că pot găsi produse de calitate la prețuri rezonabile.

Clienții găsesc numeroase produse marcă proprie, de la alimente de bază, precum carne, pâine, lactate și până la produse premium, dar și detergenți, cosmetice sau produse pentru animale.

„Se încadrează în tendințele actuale și au produse bazate pe plante, mâncare bio, sănătoasă, produse bazate pe proteine”, a spus Dan Butler, reprezentantul unei companii britanice de cercetare de piață, pentru Pro TV.

Apoi, multe produse marcă proprie ies din fabricile de la noi. De exemplu, aproape jumătate din producția acestei fabrici de prelucrare a arahidelor, din Alba, ajunge în supermarketuri sub denumirea de marcă proprie.

author avatar
Andrei Ștefan
1.477 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger