Viaţa de şofer nu e deloc uşoară în România. Ba chiar e un calvar. Costurile de a deţine o maşină par o adevărată pedeapsă. Primul gând ne duce la poliţa RCA, dar mai sunt şi alte părţi negative.
De exemplu, instituţiile care gestionează şi încasează astfel de taxe sunt împrăştiate, depăşite şi mereu aglomerate.
Ce cheltuieli obligatorii are un şofer
Un proprietar de maşină trebuie să plătească anual statului şi beneficiarilor privaţi următoarele:
- taxa de drum în preţul carburantului
- rovinieta
- taxe impozite locale
- taxe naţionale fisc/ANAF
- RCA
Banii nu se regăsesc în drumuri
După colectarea acestor taxe, problema este că banii respectivi nu se regăsesc în alitatea infrastructurii. România este ţara UE cea mai înapoiată în acest domeniu.
Revenind la asigurările auto, un șofer care a încheiat o poliță RCA în 2022 a plătit cu peste 50% mai mult decât anul trecut, chiar dacă nu a avut vreun incident. Față de acum doi ani, costul poliței e dublu sau chiar triplu.
” banii respectivi nu se regăsesc în alitatea infrastructurii. ”
1.calitatea nu se regaseste in articol
2. mai cumpara inca 1 mashina;
dupa ce o vinzi o vei duce mai bine!
” Costurile de a deţine o maşină par o adevărată pedeapsă. ”
-o fi pedeapsa poetica pentru shpaga la permis???????
mu-ha-ha!
SPAGA DACA ESTI PROST.
asta e din ciclu cu barja de pe Dunare,
din pwlua cu sattelitu.
asa zice mamaie:
„saracu nepotu,
il costa si benzina
a facut si accidentu cu mortu,
viatza grea mamaie!”
se poate si mai rau:
in S.U.A FIECARE american face ZILNIC in medie 60 de kilometri,
40 de mile cum ar veni…..
(media include sambata si duminica
aviz amatorilor)
acum ca au bagat tik-toku
nu e asa de greu la volan……
DACA ROMANUL AR FI SARAC AR MAI CIRCULA SI CU TRANSPORTUL IN COMUN.PREFERA SA FACA FOAMEA PENTRU A SE DEPLASA CU A AUTOMOBILUL(IMI DISPLACE TERMENUL DE MASINA CARE ARE UN SENS MULT MAI LARG PENTRU CEI CARE PRICEP)