AcasăSOCIALCe program au supermarketurile Kaufland, Lidl, Carrefour, Auchan şi Mega Image de...

Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl, Carrefour, Auchan şi Mega Image de Sărbătorile 2024

Magazinele Kaufland din Sibiu, Minimax din Hunedoara si Lidl din Arad sunt doar cateva din zecile de constructii realizate de firmele controlate de austrieci

Supermarketurile la care merg clienţii din România și-au anunțat programul de funcționare în perioada sărbătorilor de iarnă.

Românii care ajung să facă cumpărături pe ultima sută de metri trebuie să țină cont de faptul că programele celor mai mari magazine pot suferi modificări în preajma sărbătorilor.

Program supermarket Crăciun 2024 și de Anul Nou 2025

Lidl

24 decembrie: 07:00 și 18:00

25 și 26 decembrie: ÎNCHIS.

Kaufland

Marți, 24 și 31 decembrie 2024, majoritatea magazinelor Kaufland vor fi deschise între orele 07:00 și 18:00. Magazinele Domnești West Park și Sibiu Mall vor avea un program diferit, urmând să se deschidă la ora 08:00, respectiv 09:00.

Miercuri, 25 decembrie 2024, și miercuri, 1 ianuarie 2025, toate magazinele Kaufland vor fi închise.

În perioada 27 – 30 decembrie 2024, majoritatea magazinelor Kaufland vor fi deschise de la ora 07:00, cu ore de închidere cuprinse între 22:00 și 23:00, în funcție de locație. Excepție face Kaufland Sibiu Mall, care va deschide la ora 09:00, iar magazinele din Cluj și Oradea vor avea un program prelungit, între 06:30 și 23:30.

Carrefour

Carrefour Hipermarket

  • 18 – 23 decembrie: 07.00 – 22.00
  • 24 decembrie: 07.00 – 19.00
  • 25 decembrie: Închis
  • 26 – 27 decembrie: 07.00 – 22.00
  • 28 – 30 decembrie: 07.00 – 23.00
  • 31 decembrie: 07.00 – 18.00
  • 1 ianuarie: Închis

Auchan

  • 24 Decembrie (Ajunul Crăciunului) ORAR: 07:00 – 18:00 (*excepții)
  • 25 Decembrie (Crăciun) ORAR: ÎNCHIS (*excepții)
  • 26 Decembrie (A doua zi de Crăciun) ORAR: 10:00 – 22:00 ora normală de închidere (*excepții)
  • 31 Decembrie (Ajunul Anului Nou) ORAR: 07:00 – 18:00 (*excepții)
  • 1 Ianuarie (Anul Nou) ORAR: ÎNCHIS (*excepții)
  • 2 Ianuarie ORAR: 10:00 – 22:00 ora normală de închidere (*excepții)

Mirosul de pâine îţi face foame

Brutăria poziționată strategic la intrarea în supermarket te determină, spun psihologii, să cumperi mai mult decât ţi-ai propus înainte să intri în magazin.

Este o strategie ingenioasă și eficientă, care a devenit binecunoscută în lumea supermarketurilor și care reușește să influențeze comportamentul de cumpărare al clienților în mod subtil, dar eficace.

Mirosul bun al produselor de panificație ar trebui să-i facă pe clienți să se simtă înfometați. Aroma de pâine proaspătă îi atrage, de asemenea, în subconștient, să facă o achiziție.

author avatar
Andrei Ștefan
1.925 afisari
Zenville

Ultimele știri

Publicarea de Anunțuri de Mică și Mare Publicitate în Ziare Naționale din România – Ghid Complet pentru 2025

Publicarea de anunțuri în ziare naționale rămâne una dintre cele mai sigure și eficiente metode pentru a transmite mesaje importante către un public larg...

Caz cutremurător în Dolj! O femeie a murit după ce a căzut de la etajul 4. Descoperirea macabră făcută în apartamentul ei

Un caz șocant a ajuns în atenția polițiștilor din Dolj, care fac cercetări pentru a stabili condițiile în care au sfârșit o mamă și...
proger