Un român și-a transformat Dacia 1300 într-o mașină electrică, apoi a obținut şi omologarea la RAR.
Mașina atinge o viteză maximă de 110 km/h într-o singură treaptă.
L-a costat 26.000 euro + TVA
Transformarea Daciei 1.300 în mașină electrică l-a costat pe proprietar 26.000 de euro + TVA. Prin omologare, RAR atestă că un vehicul îndeplineşte condiţiile constructive şi tehnice pentru a participa în trafic.
Dacia modificată are un motor de 40KW și o baterie de 20KWh. „A rezultat o putere de 41 CP, conform Car spotting.
Noua taxă care va scumpi Dacia Spring
Dacia Spring va avea de suferit după ce Uniunea Europeană a votat, în unanimitate, creșterea taxelor la importul de autovehicule electrice fabricate în China.
Maşina noastră este fabricată în țara asiatică, dar și ale modele comercializate de chinezi, în Europa, sub branduri europene.
Războiul mașinilor electrice între China și Uniunea Europeană este pe cale să se fi terminat. UE a majorat taxa pe importurile de electrice din China la 45%, iar specialiștii spun că și statul asiatic va lua aceeași decizie.
Taxele propuse pentru vehiculele electrice construite în China ajung la 45% după votul final și îi vor costa pe producătorii de automobile miliarde de euro în plus pentru a aduce mașini în spațiul european. Taxele urmează să fie impuse de luna viitoare, timp de cinci ani.
Cei 45% se împart astfel: 35% reprezintă taxa adoptată astăzi, la care se adaugă taxa existentă de 10%, care exista și înainte de taxele provizorii ce au fost introduse în luna iulie a acestui an, conform Realitatea.
Un alt PROST cu bani !
La cat a cheltuit isi lua o masina buna SH cu motor uzat si o facea electrica, desi pretul este foarte mare si nu merita investitia.
Asa, a facut o CARUTA cu volan si motor electric.
Pana si triciclurile electrice cargo sunt mai bune decat cazanul Dacia 1300.
Sunt acri strugurii?