AcasăSOCIALCând Black Friday 2025 apare, criza dispare! Românii au cheltuit în acest weekend sume fabuloase, deşi mulţi se plâng de scumpiri

Când Black Friday 2025 apare, criza dispare! Românii au cheltuit în acest weekend sume fabuloase, deşi mulţi se plâng de scumpiri

Black Friday 2025 . Românii au cheltuit în acest weekend sume fabuloase, deşi mulţi se plâng de scumpiriVânzările de Black Friday 2025 au depăşit chiar şi cele mai optimiste previziuni ale retailerilor.

Vânzările de Black Friday 2025 au depăşit chiar şi cele mai optimiste previziuni ale retailerilor. Românii au cheltuit sume-record, deşi mulţi oameni se plâng de scumpiri, de majorarea TVA-ului şi de traiul greu. De exemplu, TAROM a înregistrat vânzări de peste 500.000 de euro în prima parte a zilei, în cadrul campaniei.

De asemenea, În 12 ore, E-mag a depășit vânzările din toată ziua de Black Friday de anul trecut.

Ce şi-au cumpărat românii

Cea mai valoroasă comandă a venit din Iași și a inclus șapte lingouri de aur, în valoare totală de 85.000 de lei. În total, cumpărătorii au achiziționat peste 6 kilograme de aur și monede. Apoi, 27 de mașini au fost vândute online, una dintre ele la prețul de 12.000 de euro.

Cele mai rapide vânzări au fost la biletele de festival: 100 de bilete promoționale s-au vândut în 30 de secunde. Până la finalul zilei, au fost cumpărate 8.500 de astfel de tichete, conform Digi24.

Ce s-a vândut la e-Mag de Black Friday 2025:

  • 6.105 bilete la festivaluri și experiențe,
  • 1.056 nopți de cazare,
  • 4,2 kilograme de aur și monede,
  • peste 33.000 kg de carne de porc,
  • 14 automobile,
  • 13.000 pachete de sănătate,
  • 2.750 comenzi de transport.
  • S-au vândut, în general, şi produse de larg consum:
  • 1,65 milioane de peștișori gumați cu vitamine,
  • 120.000 de pachete de scutece,
  • 112 tone de cafea
  • 450 de tone de hrană pentru animale,
  • aproape 50 de tone de carne de porc.

Şi Tarom s-a mirat

„TAROM anunţă rezultate remarcabile în cadrul campaniei Black Friday 2025, desfăşurată exclusiv pe platforma eMAG, unde pasagerii pot beneficia de reduceri de peste 50% la voucherele de călătorie.

În doar câteva ore de la lansarea ofertei, valoarea totală a voucherelor achiziţionate a depăşit suma de 500.000 de euro, confirmând interesul ridicat al clienţilor pentru brandul TAROM, încrederea şi loialitatea de care se bucură compania TAROM în rândul pasagerilor”, se arată într-un comunicat al operatorului aerian naţional.

author avatar
Andreea Vlad
87 afisari

1 COMENTARIU

Comments are closed.

Ultimele știri

Geopolitica microprocesoarelor, lecție dură pentru Europa

Microprocesoarele au rămas mult timp componente indispensabile, care puteau fi produse  sau asamblate departe, dar consumate peste tot. O serie de schimbări recente au...

Directorul general al TAROM și-a dat demisia

Compania Tarom a rămas fără director. Costin Iordache și-a dat demisia, vinerea trecută, din funcția de director general, conform unui anunț făcut miercuri de...
spot_img