Blue Air a transmis clienţilor că nu poate relua zborurile pe 10 octombrie, așa cum anunțase inițial, din cauza dificultăților financiare, și nu a mai avansat un nou termen.
Zborurile Blue Air au fost întrerupte din 6 septembrie, în urma popririi pe conturile companiei.
Zboruri anulate pentru sute de mii de români
Sute de mii de români au zborurile anulate și în perioada următoare. Deși compania a anunțat că încearcă să își ridice avioanele de la sol începând cu data de 10 octombrie, mai mulți clienți Blue Air ne-au semnalat că termenul nu va fi respectat, din contra, chiar decalat până cel puțin la finalul lunii octombrie.
„Multiplele dificultăți financiare și operaționale, generate de pandemia COVID-19 s-au făcut simțite într-o manieră severă la nivelul tuturor companiilor aeriene, însă cu și mai mare intensitate de către companiile aeriene regionale private care se luptă pentru supraviețuire”, a transmis compania aeriană într-un comunicat.
Blue Air a precizat că „face tot posibilul pentru a își relua operațiunile de zbor” și că are discuții cu investitori, creditori, dar și cu Guvernul României pentru a-și reface situația financiară precară.
Nu au anunţat o altă dată concretă
Clienţii companiei reclamă că banii pentru biletele anulate li se transferă în acel portofel digital, deși ei îi vor înapoi. Un alt client a primit mesaj că zborul de la Londra la București, programat pe 24 octombrie a fost de asemenea anulat.
„Blue Air nu este, din păcate, încă în măsură să reînceapă să zboare din data de 10 octombrie 2022. Blue Air va transmite un anunț imediat după finalizarea discuțiilor în curs cu privire la momentul la care estimează că flota sa va decola din nou”, se arată în comunicat.