AcasăSOCIALBătaia de joc numită CFR Călători. Trenuri cu întârzieri de peste 5...

Bătaia de joc numită CFR Călători. Trenuri cu întârzieri de peste 5 ore. Românii, uitaţi în vagoane!

tren

Canicula, dar şi furtunile au afectat grav infrastructura feroviară. Ca de obicei, călătorii au avut de suferit foarte mult. Practic, au fost uitaţi în trenuri!

Mai multe garnituri au înregistrat întârzieri cuprinse între 300 și 450 de minute, în noaptea de vineri spre sâmbătă.

Le-au dat o apă şi un croissant

Zeci de arbori au cazut pe șine din cauza vântului puternic, iar circulația a fost oprită până în momentul în care copacii au fost îndepărtați. Mulți români și-au petrecut întreaga noapte în tren, iar în unele vagoane au fost și întreruperi de curent.

Cât am stat în tren? Toata noaptea. Suntem plecati de la Deva de asearaă(vineri seara – n.r.), de la ora 8.00. Ne-au spus că au cazut niste copaci şi ca n-ar cine să-i taie.

Am primit o apă şi un croissant la 3 lei. Am ramas fără curent, la un moment dat. Ce să le spunem, mii de multumiri pentru un drum de…puteam să venim de la Viena…”, spune un călător.

O femeie a povestit că a avut parte de cea mai lungă călătorie cu trenul: aproape 11 ore de la Petroșani la București.

„De aseară (vineri seara – n.r.), de la ora 11.00, pana la momentul asta si nu mai pot de nervi. La ora 1.00 sper sa prind urmatoarea legatura.

Groaznic, cumplit – trei ore la Petrosani, imediat dupa ce am urcat in tren am stat pentru ca s-a luat curentul din cauza interpreriilor. Am inteles. Urmatoarele trei ore la Targu Jiu – acolo au cazut copacii”, a spus femeia.

Trenurile, oprite, în gări

Trenurile au fost oprite temporar, pe parcursul nopții, în diferite gări, pentru a permite accesul drezinelor pantograf și intervenția personalulu feroviar, atât pentru îndepărtarea copacilor, dar si pentru repunerea sub tensiune a firului de contact.

CFR precizează că staționările temporare în gări sunt inevitabile, deoarece trebuia intervenit cu drezinele pantograf atât pentru tăierea și îndepărtarea copacilor prăbușiti, dar și pentru înlocuirea firului de contact și a componentelor avariate, sau curățarea de vegetație a pantografelor.

author avatar
Andrei Ștefan
234 afisari

4 COMENTARII

  1. Pe vremea lu’Ceausescu iarna ,un tren a ramas in ,,pana”la 30 km de oras Am stat 2 ore asteptand sa vina o alta locomotiva si ni s-a parut o vesnicie Acum in plina ,,democratie iohanista”se sta si cate 12 ore in camp pentru ca nu a avut cine da copacii din cale Rasul lumii!

  2. Despre trenurile companiilor private de ce nu scrieti ,intarzie la fel.Am inteles ,smecherilor le fac cu ochiul locomotivele ,vagoanele si garile cu valoare de patrimoniu gata sa le faca bani.De CFR Marfa s-au apucat deja.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

Cum vrea PSD să adune voturi de la fanii lui Florin Piersic. Marcel Ciolacu şi Alexandru Rafila, în vizită, la spital!

PSD-iştii Marcel Ciolacu şi Alexandru Rafila au mers în vizită la Florin Piersic (88 ani), internat la Spitalul Foişor din București. Şi au avut...

Veşti bune pentru românii care desfăşoară aceste activităţi profesionale. Ocupaţia lor se va calcula la vechimea în câmpul muncii

Conform unei propuneri legislative recent înregistrată la Senat, pentru care inițiatorii cer adoptarea în procedură de urgență, se prevede egalizarea tratamentului dintre contractul de...
proger