Cauta

Atenție! Kaufland RETRAGE un produs de la raft / Era preferatul copiilor

Atenție! Kaufland RETRAGE un produs de la raft. Care e motivul și ce trebuie să faceți dacă l-ați cumpărat deja (sursa foto: bizbrasov.ro)

Un anunț menit să ajungă în atenția românilor, ce vizează rechemarea unui produs, a fost comunicat joi, 5 mai, de Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). E vorba despre o informare venită de la un cunoscut lanț de hipermarketuri.

Mai exact, Kaufland a transmis că „retrage voluntar și preventiv, din motive ce țin de protejarea consumatorilor”, un produs.

E vorba despre un suc de mere şi vişine – „Vreau din România Suc de mere şi vişine 3L”. Care, din câte s-a anunțat oficial, a fost comercializat în magazinele Kaufland în perioada 17.03.2022–03.05.2022.

sursa fot: captură site ANSVSA

Care sunt motivele retragerii produsului de la raft

S-a aflat și din ce motive s-a luat această decizie în privința acestui suc. Dar și că oamenii care au cumpărat deja sunt rugați să nu îl consume. Oamenii pot merge la magazine pentru a-l returna, fără să fie nevoie să prezinte bonul, transmite sursa menționată.

În urma verificărilor periodice, s-a decelat o depășire a valorii admise pentru patulină în acest produs. Întrucât nu poate fi exclus vreun risc asupra sănătății şi din motive ce ţin de siguranţa consumatorului, Kaufland a reacționat fără întârziere și a retras de la comercializare produsul în cauză.

Clienții care au achiziționat produsul mai sus menționat cu data de valabilitate 17.11.2022, lot: 417, sunt rugați să acorde atenție acestei informări și să nu îl consume.

Ei se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal. Această rechemare vizează exclusiv produsul „ Vreau din România Suc de mere şi vişine 3L”, lot: 417, data de valabilitate: 17.11.2022, conform declarației producătorului S.C. Mărul Argintiu SRL.”, se transmite în informarea publicată joi, 5 mai, pe site-ul ANSVSA, cu tot cu precizarea: „Kaufland își cere scuze clienților pentru situația creată”.

Ultimele stiri

  • Poza Zilei
  • Horoscop 14 mai 2024 – Ai putea pune mai multă energie în înțelegerea de sine
  • Ciolacu despre salariul minim: „Sunt Premier și atât”
  • Răsturnare de situaţie în privinţa salariului minim, în România! Ce s-a discutat, luni, în coaliţie
  • Concluzia medicilor care se ocupă de Florin Piersic: „E un caz complicat”. Doctorii de la Institutul Matei Balș s-au deplasat la Spitalul Foişor
  • Alege ce citești
  • Bătălia globală a cipurilor: cine pune la bătaie zeci de miliarde de dolari
  • Play-and-OUT! Dinamo mai bagă o fisă
  • „Gollum”, de la NATO la Cotroceni
  • Dumitru Sechelariu candidează din nou la Primăria Bacăului. Problemă: fostul edil a murit în urmă cu 11 ani! Gafă mare în Moldova
  • Exit mobile version