Cauta

Atenție! Kaufland RETRAGE un produs de la raft / Era preferatul copiilor

Atenție! Kaufland RETRAGE un produs de la raft. Care e motivul și ce trebuie să faceți dacă l-ați cumpărat deja (sursa foto: bizbrasov.ro)

Un anunț menit să ajungă în atenția românilor, ce vizează rechemarea unui produs, a fost comunicat joi, 5 mai, de Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). E vorba despre o informare venită de la un cunoscut lanț de hipermarketuri.

Mai exact, Kaufland a transmis că „retrage voluntar și preventiv, din motive ce țin de protejarea consumatorilor”, un produs.

E vorba despre un suc de mere şi vişine – „Vreau din România Suc de mere şi vişine 3L”. Care, din câte s-a anunțat oficial, a fost comercializat în magazinele Kaufland în perioada 17.03.2022–03.05.2022.

sursa fot captură site ANSVSA

Care sunt motivele retragerii produsului de la raft

S-a aflat și din ce motive s-a luat această decizie în privința acestui suc. Dar și că oamenii care au cumpărat deja sunt rugați să nu îl consume. Oamenii pot merge la magazine pentru a-l returna, fără să fie nevoie să prezinte bonul, transmite sursa menționată.

În urma verificărilor periodice, s-a decelat o depășire a valorii admise pentru patulină în acest produs. Întrucât nu poate fi exclus vreun risc asupra sănătății şi din motive ce ţin de siguranţa consumatorului, Kaufland a reacționat fără întârziere și a retras de la comercializare produsul în cauză.

Clienții care au achiziționat produsul mai sus menționat cu data de valabilitate 17.11.2022, lot: 417, sunt rugați să acorde atenție acestei informări și să nu îl consume.

Ei se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal. Această rechemare vizează exclusiv produsul „ Vreau din România Suc de mere şi vişine 3L”, lot: 417, data de valabilitate: 17.11.2022, conform declarației producătorului S.C. Mărul Argintiu SRL.”, se transmite în informarea publicată joi, 5 mai, pe site-ul ANSVSA, cu tot cu precizarea: „Kaufland își cere scuze clienților pentru situația creată”.

Ultimele stiri

  • Comunicat de presă KOMORA ENGINEERING SRL
  • VIDEO. Guvernul israelian anunță: majoritatea comandanților Forței Aerospaţiale a Gardienilor Revoluţiei din Iran, uciși
  • Ce povestește singurul supraviețuitor al accidentului aviatic din India: „Încă nu-mi vine să cred cum am scăpat cu viață” – VIDEO
  • Surse. Anca Dragu, în cărți ca propunere de premier
  • Locul norocos în avion
  • TikTok, elitism și haine cu pretenții: cum o ținută „neutră” a enervat internetul
  • Dragoș Dobocan, micul pictor care a cucerit Parisul și Dubaiul, selectat în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României” a Fundației Dan Voiculescu
  • Zborurile București – Tel Aviv și retur au fost anulate/Mai multe companii aeriene mută avioane de la Tel Aviv spre aeroporturile din România
  • Israelul așteaptă atacul Iranului: „Zeci de mii” de rezerviști convocați/Școli închise, spitale în alertă
  • Prima reacție a lui Donald Trump, după ce Israelul a atacat Iranul
  • Exit mobile version