AcasăSOCIALA condus Dacia Spring pe ruta București - Timișoara și retur (1300...

A condus Dacia Spring pe ruta București – Timișoara și retur (1300 km). Când a calculat cât l-a costat drumul, a rămas ŞOCAT!

dacia spring

Un şofer român de Dacia Spring (mașină cu motor electric) a povestit cum a condus pe ruta București – Timișoara și retur, adică pe o distanţă totală de 1300 km, şi n-a cheltuit nici măcar 100 lei.

Deşi povestea pare necredibilă, omul susţine că întâmplarea şi calculul sunt 100 la sută reale.

1300 km cu doar 95 de lei?

Potrivit proprietarului de Dacia Spring, pe tot traseul în mașină au fost doi adulți și un copil de trei ani și „portbagajul plin până la refuz, plus ce nu a încăput în portbagaj pe locul liber pasager”.

Încărcare gratuită în București, încărcare gratuită la Curtea de Argeș ( m-am abătut de la traseu pentru a încărca gratis. Și la întoarcere, dar nu am mai ajuns in timpul programului și am găsit statia închisă) încărcat Enel X la Sibiu doar cât să ajung la Deva, încărcat full la Deva tot Enel X”, a explicat bărbatul.

„Încărcare gratuită in Timișoara ,plimbat vreo două sute de km pe acolo în trei zile. Retur, încărcat gratuit în Timișoara, la Deva cât să ajung până la Sibiu, la Sibiu full, am ajuns la Pitești cu ocolire pe la Curtea de Argeș, în speranța că ajung să încarc gratuit la Lidl.

La Pitești tot Enel X. Cât să ajung la București. La Stațiile Enel X, mi-am făcut un abonament lunar 140 lei pentru 120 de kW. Am consumat din abonament 81 kw. Restul încărcărilor au fost gratuite, în București, Timișoara și una la Curtea de Argeș”, a mai relatat șoferul.

Un drum ar fi durat 13 ore

Bărbatul a explicat și cât a durat să parcurgă traseul. „Plecat la 8.30 din București. La ora 22.00 în aceeași zi beam berea cu fratele în Timișoara”, a mai arătat proprietarul de Dacia Spring.

Pentru toată călătoria, adică până înapoi la Bucureşti, şoferul susţine că a scos din buzunar doar 95 lei.

author avatar
Andrei Ștefan
1.836 afisari

20 COMENTARII

  1. Pomana asta nu va exista mereu.Cand vor fi milioane de masini cine va mai face oferte din astea ca sa dea faliment?Nu te dezminti niciodata,coane,spunea unul odata ca daca un prost se crede destept nu e o tragedie ,sfarsitul lumii va venii cand toti prostii se vor crede destepti.

  2. Deci drumul pana la Timisoara a durat 14 ore?Bravo, mai bine lua trenul ,face 10 ore si e tot electric.Daca plecam in concediu cu chinezaria asta prin tara ,jumate il vom petrece sa incarcam masina.Chiar ca s-a tampit lumea.

    • 1300 de km in 14 ore ? Pai jucaria aia tinuta la viteza de peste 100 de km/h are autonomir 80 de km. Ce asta a mers cu 100 de km/h timp de 14 ore? Cele 3 incarcari le-a facut in mers?

    • Este si mincinos. 1300 de km in 14 ore. A inclus si 3 incarcari. Asta a mers cu peste 100 de km/h . La asa viteza, autonomia scade si-ti trebuie mai multe incarcari. Spring consuma 15 kwh la 100 de km. Bateria are 27 de kwh.

  3. Hai sa imi suga pooooooola, ma Mir ca nu i-au dat si bani inapoi

  4. O reclamă a unui idiot, publicată de alt idiot pentru a fi citită de alți idioți adică o țară cu prea multi idioți, asta-i concluzia !

  5. atunci cum explicati FACTURILE, dupa 0,2 lei in luna anterioara ?!?
    CHIAR ASA, MAI AVETI DE GAND SA STATI CU MANA-N ….IAR ASTIA DE LA „ELECTRICA”/GUVERN SA VA „REGULEZE” DUPA CUM VREA P… LOR ???

  6. Nu cunosc din proprie experiență autonomia Spring-ului, dar calculele alea îmi par total aiurite. Dacă-mi spune cineva, fără a verifica nimic, că o factură casnică, normală, la curent te scapă de 200-300 de lei PE LUNĂ, ceva e putred rău aici, dacă faci București – Timișoara cu 95 de lei (cu încărcări gratuite, da). Deci, concluzia trasă rapid ar fi că propulsia exclusiv electrică a ajuns, pe nesimțite, la performanțe excepționale, de care nimeni n-a avut habar.
    Ceva nu se potrivește deloc.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger