AcasăVezi cum se imbogatesc vedetele din afacerea „covorul rosu”

Vezi cum se imbogatesc vedetele din afacerea „covorul rosu”

Invesmantate in rochii de zeci de mii de dolari si impodobite cu bijuterii de milioane, divele de la Hollywood stralucesc pe covorul rosu. Culmea, de foarte multe ori, nu cheltuie nici macar un cent pentru a arata ca scoase din cutie, ba, mai mult, sunt platite pentru aceasta. Descoperiti impreuna cu noi cat primesc vedete precum Madonna ori Gwyneth Paltrow pentru a etala in public rochii ori bijuterii de cinci stele.

Madonna a primit 10,5 milioane de dolari si haine gratis pe o perioada de doi ani pentru a fi imaginea Versace

Oscaruri, Globuri de Aur ori Premii Grammy. Daca va imaginati ca miza unor astfel de evenimente este castigarea unui premiu,va inselati. Adevarata miza este, pentru aproape toate divele din showbiz, o aparitie de neuitat pe covorul rosu. Castigul este de ambele parti, si al vedetei care straluceste intr-o rochie de seara spectaculoasa si poarta diamante de milioane de dolari, si de partea designerilor. In fond, o fotografie de la un eveniment monden, publicata in ziare si reviste din intrega lume este un soi de reclama. Si pentru vedeta care se viseaza „Regina balului”, si pentru designerul care se crede „Zana cea buna”.

Madonna si Angelina, abonate la peste 10 milioane de dolari

Pentru a purta haine St.John´s Knits, Angelina a luat12,89 milioane de dolari

Pana la aparitia efectiva pe covorul rosu, insa, e cale lunga, adesea pavoazata cu zeci de pagini de contract bine puse la punct de avocati isteti. Doar nu e putin lucru ca vedete precum Madonna ori Keira Knightey sa apara vesnic imbracate in tinute Versace ori Chanel. In aceste conditii, nu e de mirare ca tot mai multe case de moda si bijuterii incearca sa isi fidelizeze vedetele de la Hollywood. Si cum ar putea face aceasta mai bine decat oferindu-le haine gratis sau platindu-le cu generozitate pentru a le purta tinutele?Este de notorietate, de exemplu, ca intre Madonna si casa Versace exista o trainica legatura contractuala. Mai exact, pentru a o stimula pe cantareata sa straluceasca in tinute Versace, directorul artistic Donatella  i-a oferit artistei 10,5 milioane de dolari si haine gratis pe o perioada de doi ani.Tot de numele companiei Versace se leaga si o alta tentativa de cascadorie publicitara. Imediat dupa despartirea Dianei de printul Charles, reprezentantii casei de moda i-au oferit proaspetei divortate un milion de dolari pentru a aparea ca model pe podium. Diana a refuzat, dar Versace a speculat stirea in presa, castigand zeci de cliente pline de bani. Pana si Angelina Jolie a fost tentata de un contract generos cu o casa de moda. In urma cu patru ani, iubita lui Brad Pitt a batut palma cu cei de la St.John´s Knits. Pentru a deveni imaginea casei, Jolie a primit 12,89 milioane de dolari si totodata si obligatia de a purta creatiile firmei pe covorul rosu. A facut-o la ceremonia de decernare a Globurilor de Aur 2007. Inutil sa spunem ca imediat dupa aceasta afacerile St.John´s Knits au inflorit. Proaspat intrata in topul divelor cu greutate la Hollywod, actrita Keira Knightley a fost recompensata cu peste 800.000 de euro pentru efortul de a deveni imaginea Chanel.  Odata cu generosul cec, vedeta s-a ales si cu sarcina de a purta doar tinute Chanel pe covorul rosu, ceea ce a si facut, fie ca a fost vorba de Festivalul de Film de la Venetia sau de la  Toronto.

Scandal de Oscar

Actrita Anne Hathaway a incasat 750.000 de dolari pentru a purta bijuterii Tiffany la premiile Oscar

Nu intotdeauna, insa, relatia dintre vedeta si creatorul de moda decurge la carte. Ba diva e nemultumita de ideile designerului, ba designerul nu o considera pe diva suficienta de diva pentru a-i purta hainele la un eveniment de amploare. Este cunoscut scandalul  din 2004,cand designerul Monique Lhuillier n-a vrut nici in ruptul capului sa ii imprumute actritei Jamie Lee Curtis o rochie pentru decernarea premiilor Oscar. Enervata, Jamie Lee a cumparat rochia si a aparut cu ea pe covorul rosu. Cand a venit vorba de Britney Spears, insa, Monique a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a ajunge la „printesa pop”. Ba mai mult, i-a facut cadou rochia de mireasa pentru casatoria cu Kevin Federline. Promovata astfel pe primele pagini ale revistelor din intreaga lume, Lhuillier a castigat sute de cliente generoase si si-a recuperat inmiit investitia facuta in rochia lui Britney.

Diamantele, cele mai bune prietene ale lui Gwyneth

Gwyneth Paltrow a primit jumatate de milion de dolari de la casa Vuitton pentru a purta pe covorul rosu bijuterii din colectia"L'Ame du Voyage"

Contractele valabile in lumea creatorilor de moda sunt valabile si atunci cand vine vorba de bijuterii. De pilda, la ceremonia de decernare a Oscarurilor pe 2010, actrita Anne Hathaway a primit 750.000 de dolari pentru a purta bijuterii Tiffany. La acelasi eveniment, Gwyneth Paltrow a acceptat sa etaleze cercei, brosa si inel din colectia „L’Ame du Voyage” a casei Vuitton pentru „doar” 500.000 de dolari. Cum interesul  companiilor este sa fie „vazute” pe covorul rosu, nu de putine ori negocierile se poarta pana in ultima clipa. In 2005, de exemplu, actrita Hillary Swank ar fi trebuit sa poarte la Oscaruri bijuterii Harry Winston. S-a sucit, insa, cu 24 de ore inainte de eveniment, dupa ce reprezentantii Chopard i-au oferit 90.000 de dolari ca sa le poarte podoabele. Hillary a gasit ca oferta e de nerefuzat si a procedat ca atare.

Dai un ban, dar sta Rihanna in fata

Rihanna nu sta in randul intii fara100.000 de dolari

Oricat ar parea de ciudat, chiar si aparitiile in primul rand la prezentarile de moda sunt platite. Rihanna incaseaza aproximativ 100.000 de dolari pentru a fi o spectatoare entuziasta, un tarif asemanator cu al lui Beyonce. Mai slab cotata, Jennifer Lopez obtinea, in 2005, 80.000 de dolari pentru a aplauda furtunos din primul rand. In cinci ani, insa, Lopez a ajuns la „doar” 30.000 de dolari, semn ca si-a cam trait traiul, si-a mancat malaiul. Oricum, tot e mai bine decat in cazul lui Lindsay Lohan care, de la 60.000 de dolari in 2006, a ajuns sa nu mai primeasca niciun cent si sa se milogeasca pentru o invitatie.

author avatar
eNational
289 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger