AcasăTotul despre bratarile Shamballa. Ce sunt, ce vedete le poarta si ce...

Totul despre bratarile Shamballa. Ce sunt, ce vedete le poarta si ce smecherii se fac cu ele in Romania

Karl Lagerfeld e unul dintre clientii fideli ai fratilor Kornerup

Shamballa. Suna frumos, savant, misterios si, pentru multi care habar n-au cu ce se mananca, poate chiar si… cool. De o buna bucata de vreme, cuvantul „Shamballa” flutura cam des pe buzele celebritatilor de pe plaiurile mioritice, care sustin ca, uneori, peste noapte, si-au descoperit o latura spirituala de care habar n-aveau. Si cum la noi e musai sa scoti la vedere „spiritul”, vedetele noastre pot fi vazute cu incheieturile pline de asa-numitele bratari „Shamballa”.

Fratii Kornerup sunt „taticii” bratarilor Shamballa

Oana Zavoranu, Dan Capatos ori Mihai Morar sunt doar cateva dintre celebritatile din Romania care poarta astfel de podoabe.

Karl Lagerfeld e unul dintre clientii fideli ai fratilor Kornerup

Lor li se alatura o pleiada de starlete aflate la inceput de drum si pentru care imitatia e litera de lege. Si, apoi, daca ne gandim bine, si la noi, bratarile Shamballa au ajuns sa capete rangul de „must have” abia dupa ce au fost mai intai ochite stralucind la mainile unor staruri autententice, vezi Karl Lagerfeld, Giorgio Armani, Gwyneth Paltrow, Justin Bieber, Michael Schumacher, Adriana Lima ori Jay-Z.

Noduri, bile si culori

Jay-Z a fost primul client al veritabilelor bratari Shamballa

Sa o luam, insa, metodic si sa lamurim ce-i cu Shamballa si de unde a inceput nebunia asta cu bratarile. In traditiile tibetane budiste si indiene budiste, Shambala (scris, de asemenea, Shambhala sau Shamballa) este un regat mitic ascuns undeva in interiorul Asiei, dar nu pe Pamant, ci intr-o lume paralela invizibila.

Michelle Obama recurge la Shamballa ca sa tina raul la distanta

Din acea dimensiune tainica, fiintele din Shamballa pot urmari ce se petrece pe planeta noastra si pot interveni, in situatii critice, ajutandu-i pe oamenii aflati la ananghie sau corectand in bine destinul Pamantului.

Frumoasa Adriana Lima are o colectie impresionanta de „originale” Shamballa

In ceea ce priveste bratarile atat de indragite la noi, dar si in afara, acestea simbolizeaza pacea, fericirea, linistea, plenitudinea, dar si unitatea spirituala. Se spune ca purtatorul lor va fi aparat de rele, echilibrat, va atrage doar energii pozitive si va avea ganduri frumoase.

Secretul lor sta in numarul de noduri si de bile, precum si in impletitura tip macrame. Initial, bratarile shamballa erau  realizate chiar si cu bile din lemn, iar calugarii tiberani le foloseau pentru meditatie si rugaciune. Este bine de stiu si ca exista o intreaga simbolistica a culorilor. Astfel, cei care poarta bratari shamballa negre cauta sa aiba putere si autoritate. Adeptii albului doresc sa isi vindece trupul si spiritul si cauta adevarul si bunatatea.

Cei care poarta rosu vor stabilitate, dar si dragoste si pasiune. Galbenul insemna optimism, incredere, un scop in viata. Verdele este pentru cei care vor sa ajunga la armonie, iertare, acceptare in dragoste, dar si in orice alt tip de relatii. Albastrul grabeste vindecarea si face comunicarea fluida. Violetul are legatura cu imaginatia si intuitivul. Bratarile indigo sunt pentru cei care vor inspiratie, intelepciune, plenitudine.

Bratarile Shamballa, marca inregistrata si clienti de cinci stele

Luand in calcul toate aspectele discutate mai sus, rezulta ca bratarile Shamballa pot fi realizate din orice fel de material, totul este sa se respecte impletitura, nodurile, culorile bilelor, dar si „mesajul”. Din orice material, cu un amendament, insa. Exista marca Shamballa. Este inregistrata si  detinuta de fratii Mads si Mikkel Kornerup, din Danemarca. In aceste conditii, trebuie facuta o distinctie clara intre bratarile „in spiritul Shamballa”, realizate din materiale de duzina, cu preturi modice, si veritabilele bijuterii Shamballa (create de fratii Kornerup), care sunt niste podoabe de lux, lucrate manual, cu maxima migala, din aur, diamante, pietre pretioase si semipretioase, si care, evident, au niste preturi pe masura (practic, sub doua-trei mii de euro nu prea gasesti). Cel care a venit cu ideea crearii unor bijuterii Shamballa rafinate si nu pentru oricine a fost Mads. Acesta a inceput sa isi vanda linia de podoabe sub marca Shamballa pe la mijlocul anilor’90. Putin mai tarziu, s-a asociat cu fratele lui, Mikkel, si impreuna au intemeiat compania Shamballa Jewels ApS. Creatiile lor au avut din prima lipici la vedete, iar cel care a dat tonul, comandandu-si o bratara cu diamante de la fratii Kornerup , a fost nimeni altul decat celebrul producator Jay-Z. Exemplul lui a fost urmat curand de Karl Lagerfeld, Giorgio Armani, Gwyneth Paltrow, Michael Schumacher, Adriana Lima si chiar Michelle Obama. Desigur, lucrate din aur, diamante si pietre pretioase, podoabele celebritatilor enumerate putin mai sus n-au costat chiar o nimica toata, preturile variind intre cateva mii de euro si cateva zeci de mii de euro ( cam 75).

Traiasca falsurile de pe piata romaneasca!

Mihai Morar e mandru de bratara lui Shamballa

In ceea ce priveste bratarile Shamballa existente la noi, trebuie spus, din capul locului, ca lucrurile stau cam asa: exista cateva originale ( purtatorii lor s-ar putea numara pe degetele de la o mana), nenumarate copii ( fake-uri), realizate in cel mai bun caz cu deja celebrele cristale Swarovski si un puhoi de podoabe „de toata mana”, realizate din sticla ordinara sau cine stie ce margelute, care nu au nicio legatura cu modelele brandului Shamballa si care, culmea, sunt prezentate ca fiind produse ale acestuia.

Dan Capatos se apara de rele cu bratari Shamballa

Practic, o simpla cautare pe net va va lamuri ca exista zeci de site-uri care sustin ca au „la superoferta” „produse ale brandului Shamballa”, imbiindu-si clientii cu bratari la 10 lei, 50 de lei, hai 150 de lei. Intrucat pretul e mic, iar tentatia de a avea bratari precum Zavoranu, Morar si Capatos (care ofera in emisiune „bratari  Shamballa” drept premiu de fidelitate) e mare, spectatorii scot banul si se aleg de cele mai multe ori cu un fals grosolan si fara nicio valoare.

Oana Zavoranu si-a umplut bratele de bratari ca poate asa sta ghinionul la distanta. Din pacate, n-a avut noroc

Cea mai de bun simt solutie ar fi ca bratarile in cauza sa fie vandute sub titlul „tip Shamballa”. Macar ar fi conform cu realitatea. Altfel, a spune ca ti-ai luat „bratari Shamballa” „originale” la pretul unui bilet la film e ca si cum te-ai lauda cu posete Vuitton luate „doua la 10 lei”.  In plus, din cate se pare, „fake-urile” fac mai mult rau decat bine, iar cei care poarta astfel de podoabe nu doar ca nu si-au gasit echilibrul visat, ci au avut parte de si mai multa nefericire.

author avatar
Alina Creanga
78.710 afisari
Zenville

Ultimele știri

Campania electorală pentru Primăria Capitalei, „aruncată în aer”! Cătălin Cîrstoiu, vestea momentului. Ce se întâmplă luni

Cătălin Cîrstoiu ar putea ieşi din cursa pentru Primăria Capitalei. Coaliţia PSD-PNL trebuie să ia urgent o decizie în privinţa candidatului comun.Acuzaţiile de incompatibilitate...

Irakul, atacat la o bază militară unde s-ar afla paramilitari pro-Iran. Ce spun Israel și SUA despre bombardamente (VIDEO)

Au fost explozii în Irak, azi-noapte, în apropiere de Bagdad, la o bază militară. Acolo s-ar fi aflat trupe ale armatei și foști paramilitari...
proger