AcasăSabina Iosub, de la Cannes Lions, despre Bono, Sarah Jessica Parker si...

Sabina Iosub, de la Cannes Lions, despre Bono, Sarah Jessica Parker si Jared Leto

Sabina Iosub a descris experienta experienta de la Cannes ca „luxul creativitatii”.

Sabina Iosub, realizatoarea emisiunii „Previziunile zilei”, de la Antena 3, a participat la cel mai prestigios  festival de publicitate, Cannes Lions.

Sabina Iosub a descris experienta experienta de la Cannes ca „luxul creativitatii”.

„Ce inseamna Cannes? Lux, Croazeta, Palm d’Or, fructe de mare, cumparaturi, soare, plaje municipale, preturi mari… Cam asta spuneam, pe nerasuflate, despre Cannes pana acum ceva timp. Dupa o saptamana la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, am inlocuit toate cuvintele de mai sus cu doua: creativitate si implicare. Asta inseamna de fapt Cannes. Locul unde, in fiecare an, se aduna mintile care innebunesc mintile si golesc cardurile pe intreg mapamondul. Fie ca vorbim despre campanii comerciale, despre campanii sociale, despre comunicare, despre PR, la Cannes, timp de o saptamana, 13 mii de oameni au pus pe masa cele mai importante creatii ale mintilor lor (…).  Incepand de anul acesta, pentru mine Cannes inseamna luxul creativitatii”, a marturisit Sabina.

Realizatoarea Antena 3 a participat la numeroase seminarii sustinute de nume cunoscute din lumea muzicii, filmului si a mediei, implicate in diverse campanii sociale. Bono a electrizat o sala cu mii de oameni fara sa scoata o nota muzicala, vorbind despre RED, campania prin care ii ajuta pe bolnavii de SIDA, in timp ce Sarah Jessica Parker a povestit nu despre moda din Manhattan, ci despre cum se lupta ca arta sa revina in viata oamenilor, reintroducand-o in scoli. Jared Leto, spune Sabina Iosub, este un model de „implicare sociala, inspiratie si creativitate”.

author avatar
Tudor Borcea
1.389 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger