AcasăMarc Jacobs la bustul gol pentru Coca Cola

Marc Jacobs la bustul gol pentru Coca Cola

Fizicul sportiv cu racoritoare fara zahar se tine, ne invata Marc Jacobs. Designerul casei Louis Vuitton s-a gandit sa mai faca un ban si a onorat un parteneriat cu Coca Cola privitor la ambalajele aniversare ale versiunii Light.

La aproape 50 de ani, Marc Jacobs afiseaza un corp de invidiat pe care l-a mai etalat si in reclamele la parfumul promovat de propriul lui brand.

Faimosul designer american Marc Jacobs a fost numit directorul de creatie al noii campanii publicitare Coca Cola Light si va semna design-ul celor trei modele de sticle, doze si afise publicitare create cu ocazia aniversarii a 30 de ani de la aparitia acestei bauturi. Nu este prima colaborare de acest gen: faimosul brand a mai lucrat cu Jean Paul Gaultier si Karl Lagerfeld. Recent au fost facute publice imaginile celor trei doze argintii Coca Cola Light, cu un design feminin, fiecare reprezentand o imagine a anilor ‘90 precum si spotul care il are in prim plan pe nimeni altul decit pe designerul de la Louise Vuitton, Marc Jacobs in ipostaze sexy.

Deloc modest, Jacobs a tinut sa sublinieze faptul ca „e o nebunie ca oamenii vor sa ma vada la bustul gol. In cateva luni voi implini 50 de ani, asa ca sunt foarte incantat de aceasta atentie!“.

author avatar
eNational
412 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger