AcasăKaka si Cafu sunt vedetele transmisiunilor adidas live pe YouTube din timpul...

Kaka si Cafu sunt vedetele transmisiunilor adidas live pe YouTube din timpul Cupei Mondiale din Brazilia 2014

Adidas va promova transmisiunile live toata luna iunie prin intermediul solutiei de advertising YouTube TrueView

Adidas si YouTube prezinta ‘The Dugout’, o serie de show-uri exclusive transmise in direct de la Rio catre milioane de fani din intreaga lume, pe You Tube. Personalitati importante precum trioul brazilian Kaka, Cafu si Lucas Moura vor aparea alaturi de alte vedete adidas din lumea fotbalului, muzicii si sportului.

Adidas va promova transmisiunile live toata luna iunie prin intermediul solutiei de advertising YouTube TrueView

Seria de show-uri vine cu un concept inovator care va aduce fanii fotbalului mai aproape de competitie. Fanii din intreaga lume vor se vor putea implica, trimitand intrebari pentru invitati pe retelele sociale adidas, oferindu-le acces la un tip de continut care in mod normal ar fi fost limitat.

Primul show va transmite deschiderea campionatului de pe data de 12 iunie 2014, la ora 10:00, ora Braziliei (ora 16:00 pentru Romania) pe YouTube si platformele adidas –https://www.youtube.com/watch?v=uuAPWG5e8lQ.

Adidas foloseste YouTube Live, ce permite creatorilor de continut sa transmita in direct evenimente de calitate pentru fanii lor.  Transmisiunea live este disponibila pentru o gama larga de dispozitive, inclusiv desktop, mobile, tablete si Chromecast. Folosind Google+ Hangouts impruna cu YouTube Live, personalitati sportive din intreaga lume vor intra in direct in timpul evenimentelor live, avand posibilitatea sa interactioneze cu gazda si cu publicul in timp real.

Adidas va promova transmisiunile live toata luna iunie prin intermediul solutiei de advertising YouTube TrueView, care va ajunge la fanii fotbalului si ii va directiona sa se implice si sa participe la cea mai mare competitie prin campania “allin or nothing”.

Alaturi de interviurile cu fotbalisti de renume mondial si de intrebarile venite din partea fanilor, ”The Dugout” va include scene si din culise cu echipele adidas si fanii fotbalului din Brazilia, alaturi de clipuri cu produsele adidas si concursuri pentru fani.

Seria de 6 show-uri va fi lansata pe data de 12 iunie si va fi difuzata pe durata campionatului. Ultimul show va fi difuzat pe data de 12 iulie, odata cu finala Cupei Mondiale din Brazilia.

Rob Hughes, Senior PR Manager in cadrul adidas Football a afirmat, “’The Dugout este un concept extrem de indragit in cadrul adidas, care aduce impreuna cele mai mari talente din fotbal, la un click distanta, pe YouTube. Difuzarle le vor oferi fanilor din intreaga lume ocazia de a participa la conversatiile globale pe marginea Cupei Mondiale din Brazilia. Acest show dedicat fotbalului va ilustra modalitatea in care fanii vor putea intalni cele mai mari nume din fotbalul mondial si va deveni un reper al competitiei.”

Noua initiativa o urmeaza pe cea in care adidas a facut un parteneriat cu You Tube pentru lansarea clipului ofical pentru Cupa Mondiala din Brazilia. Lansat pe data de 24 mai, spotul aduce in cadrul final posibilitatea de a alege intre “allin” si “nothing” prin intermediul unor butoane speciale. Prin accesarea butonului “all in” utilizatorii se pot conecta la tot continutul pe care adidas il ofera de-a lungul Cupei Mondiale pe Twitter. Accesarea butonului ”nothing” ii dezaboneaza pe utilizatori de la continutul Adidas de pe durata turneului.

author avatar
Tudor Borcea
272 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger