Cativa dintre cei mai titrati producatori de bunuri din Hexagon si-au unit eforturile pentru a combate invazia falsurilor pe piata franceza. Daca intentionati sa calatoriti in Franta, fiti atent ce produse achizitionati – ii avertizeaza acestia pe turisti.
„Cumpara un Cartier contrafacut si te alegi cu un dosar penal autentic!” Asa suna unul dintre avertismentele din noua campanie impotriva falsurilor initiata de Comite Colbert, o asociatie a ce promoveaza marcile de lux, si Comisia franceza de lupta impotriva produselor contrafacute.
Aceste afise vor fi instalate in 18 dintre cel emai circulate aeroporturi din Franta pentru a avertiza turistii in privinta sanctiunilor care ii asteapta in cazul in care isi achizitioneaza produse false de pe piata neagra. Pe langa Cartier alte sase branduri de lux s-au alaturat acestei campanii – Chanel, Christian Dior, Lacoste, Longchamp, Louis Vuitton si Van Cleef & Arpels. In Franta cumpararea de replici ale produselor de design este considerat delict si poate fi pedepsita cu amenda de pana la 300 000 de euro sau trei ani de inchisoare.