AcasăCum a facut Madonna praf 91 de milioane de dolari in 12...

Cum a facut Madonna praf 91 de milioane de dolari in 12 minute

Pentru concertul de la Super Bowl, Madonna a ales sa poarte tinute semnate de designerul Riccardo Tisco

Pentru ca a vrut sa rupa gura targului cu miniconcertul sustinut anul acesta in pauza finalei campionatului american de fotbal, cantareata Madonna nu s-a zgarcit si a investit o mica avere in haine si accesorii de lux, dar si echipamente electronice de ultima generatie.

Pentru concertul de la Super Bowl, Madonna a ales sa poarte tinute semnate de designerul Riccardo Tisco
Party Rock a urcat pe scena cu o pereche de casti incrustate cu diamante de 114 carate
Artista a avut aproape cativa gladiatori fortosi
Iubitul Madonnei, Brahim, a figurat printre dansatorii din spectacol

Invitata sa cante pentru prima oara in cariera in pauza de la Super Bowl, o onoare care le revine doar artistilor considerati cu stea in frunte, cantareata Madonna a avut o singura ambitie. Sa faca cel mai tare show din istoria celebrei competitii sportive. Cu orice pret, iar in cazul ei, pretul a insemnat 91 de milioane de dolari pentru un minispectacol care a durat fix 12 minute. Culmea, Madonna nu a fost remunerata pentru efortul sau profesional. Cu alte cuvinte, artista care, in anul 2010, a castigat 58 de milioane de dolari, iar datorita turneului mondial, 280 de milioane de dolari, n-a primit nici macar un cent de pe urma concertului de la Super Bowl. Dar nu-I bai, nici Britney Spears, The Rolling Stones, The Who si Black Eyed Peas nu au vazut vreun ban pentru participarile lor la acelasi eveniment. “Este o practica obisnuita ca artistii de la Super Bowl sa nu fie platiti pentru prestatiilor lor. Castiga insa altfel. Castiga o expunere la care multi dintre ei nici macar nu viseaza. Adica, ar putea aparea de 20 de ori in emisiune la Jay Leno si David Letterman si tot nu ar ajunge la numarul de spectatori si telespectatori pe care il au la Super Bowl”, a povestit Marc Ganis, presedintele companiei de consultanta sportiva Sportscorp Ltd., despre mecanismul de functionare al microconcertelor la campionatul de fotbal american. Iar ciudateniile nu se opresc aici. “Artistii care participa la Super Bowl nu trebuie sa plateasca onorariile dansatorilor, nici pentru efectele pirotehnice, incarcat si descarcat decorurile, cheltuieli care, in cazul unui show precum cel al Madonnei ar insemna cam 5-10 milioane de dolari”, a adaugat acelasi Ganis.

Haine Givenchy si bijuterii Bulgari

Pe ce s-au dus atunci cele 91 de milioane de dolari ale Madonnei? Ca o diva care se respecta, Madonna a vrut sa se asigure ca va arata impecabil pe scena de la Super Bowl si toate privirile vor fi atintite asupra ei. In concluzie, artista a optat pentru tinute Givenchy Haute Couture, create special pentru ea de Riccardo Tisco, cu gandul la stilul gladiatorilor romani combinat cu cel al reginelor egiptene. Un fel de intalnire intre Spartacus si Cleopatra. Practic, pentru spectacolul de 12 minute, Madonna a imbracat trei costume, unul mai spectaculos decat altul: intai o mantie aurie, lunga pana in pamant, la care s-a “asortat” o parura impresionata, apoi o fusta scurta negru cu auriu, din matase, decorata cu sute de cristale, paiete  si margelute, accesorizata cu o curea din piele de piton tintata, in stilul celor purtate de razboinici, pentru ca, in final, artista sa apara intr-o haina lunga neagra, cu guler inalt, din nou decorata cu paiete, margelute si microperle. La toate cele trei tinute, artista a purtat manusi fine, probabil ca sa nu mai fie criticata pentru venele urate de pe maini, si cizme Miu-Miu. Parura de regina a fost Philip Treacy, iar bijuteriile cu diamante au fost cumparate de la Bulgari.

Casti de un milion de dolari

Bine imbracati si accesorizati au fost si ceilalti artisti care au urcat pe scena alaturi de Madonna, chiar daca tinutele lor nu au fost la fel de pretioase. Nicky Minaj, M.I.A., Cee Lo Green, precum si rapperii Blu Sky si Party Rock au aparut in fata spectatorilor in costume care mai de care mai sclipicioase, dar Party Rock a fost de departe cel mai “valoros” asistent al artistei. Acesta a aparut pe scena cu o pereche de casti in valoare de un milion de dolari, pret pe deplin justificat daca ne gandim ca “urechelnitele” erau incrustate cu diamante in valoare de 114 carate. O mare parte a banilor cheltuiti de Madonna s-a dus si pe costumele majoretelor si dansatorilor care au aparut pe scena alaturi de ea. De remarcat ca diva a tinut sa isi aiba iubitul aproape, motiv pentru care Brahim Zaibat a figurat printre artistii care au evoluat in spectacol. Punand la socoteala si ce a mai cheltuit diva cu decorurile si echipamentele tehnice, socoteala e clara: 91 de milioane de dolari, dar 70.000 de spectatori si peste 100 de milioane de telespectatori americani.

author avatar
Alina Creanga
405 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger