AcasăCeasul de 500 de mii de dolari si stilourile din aur...

Ceasul de 500 de mii de dolari si stilourile din aur masiv

Ca orice (fost) fotbalist care se respecta, Maradona se considera un guru in materie de stil

Se stie, sportivii sunt campioni la capitolul contracte publicitare. Vrei o campanie de succes care sa atraga atentia asupra unui nou produs? Apelezi la un tenismen, golfer sau fotbalist. Iar asta este valabil nu doar atunci cand vorbim despre bunurile de larg consum, ci si despre acelea in editie ultralimitata, destinate celei mai pretentioase clientele.

Pentru cei mai excentrici bogati

„Bubba“ Watson pariazã pe exorbitantul ceas Richard Mille RM 038

Cand vine vorba despre high life si lux, nimeni nu-i intrece totusi pe jucatorii de golf, unul dintre sporturile cele mai iubite de aristocrati. „Bubba” Watson promoveaza unele dintre cele mai scumpe ceasuri din lume, Richard Mille. Modelul care ii este dedicat golferului costa cat un iaht, adica nu mai putin de 525.000 de dolari. Ce anume justifica un pret atat de mare pentru un produs, fie el chiar si de lux? Specialistii spun ca designul si materialul folosit (nu aur, nici platina, ci… un aliaj ultrausor de magneziu cu aluminiu folosit in industria aerospatiala).

Insa realitatea este ca printre cei mai bogati oameni ai lumii a purta un Richard Mille este o adevarata moda tocmai pentru ca doar cei foarte bogati si-l pot permite. Si pentru ca publicitatea la ceasurile de lux aduce si bani, dar si sansa de a-ti crea un model care sa-ti poarte numele, printre cei care au semnat cu marile firme orologere se numara alti golferi celebri precum Greg Norman (supranumit „Marele Rechin Alb” in onoarea stilului agresiv de joc) si Sergio Garcia, ambii colaborand cu Omega.

Dedicatie pentru Nadal: cel mai usor ceas de lux

Nadal poarta cel mai usor ceas de lux din lume, Richard Mille RM 027

Tot un Richard Mille poarta si Rafael Nadal, de data aceasta un ceas ceva mai „ieftin“ decat cel al lui Bubba Watson, el costand 461.500 de dolari. Motivul acestui pret?

Ceasul cantareste doar… 13 grame fara curea, asta datorita carcasei din material compozit pe baza de carbon. Evident, modelul a aparut intr-o editie ultralimitata, doar 50 dintre cei mai bogati oameni ai planetei avand sansa de a purta o astfel de comoara la incheietura mainii. 

Maradona, omul cu ceas pe ambele maini

Ca orice (fost) fotbalist care se respecta, Maradona se considera un guru in materie de stil

Nu e o noutate: luxul ocupa un loc deosebit in inimile fotbalistilor. Asii balonului rotund sunt ahtiati dupa tot ce inseamna fashion, gadgets, masini sau ceasuri.

Pentru Maradona a fost in mod special creat un ­ceas de lux de catre marca Hublot. Alegerea fostului fortbalist ca ambasador de brand se datoreaza faptului ca acesta este renumit pentru obiceiul lui de a purta doua ceasuri simultan, cate unul pe fiecare mana.

Realizat din ceramica neagra, ceasul dedicat legendei fotbalului argentinian costa 15.900 de dolari, fiind produs intr-o editie limitata la 250 de exemplare. De mentionat este ca tot compania Hublot ii sponsorizeaza pe fotbalistii de la Manchester United.

 

Foto explic

 

trendsetter n Ca orice (fost) fotbalist care se respectã, Maradona se considerã un guru in materie de stil

Cat costa autograful lui Muhammad Ali?

Stiloul Tribute to Muhammad Ali este socotit cel mai rafinat instrument de scris in 2011

Un loc special in relatia sportivilor cu marcile de lux il ocupa numele legendare, celebritatile care s-au retras uneori de ani buni din activitatea competitionala, dar a caror faima n-a scazut, ba dimpotriva. Lui Muhammad Ali manufactura de stilouri de lux Montegrappa i-a dedicat nu una, ci doua colectii aniversare – Tribute to Muhammad Ali si Thrilla in Manila, versiunea din aur a celei de-a doua colectii fiind vanduta impreuna cu o fotografie inramata si cu autograful boxerului. O alta companie specializata in instrumente de scris, Tibaldi, l-a omagiat prin crearea unei editii limitate de stilouri pe legendarul Pelé. Asta pentru ca, se pare, monstrii sacri ai sportului vand cel putin la fel de bine precum colegii lor mai tineri.

Sarapova: „N-am nici o limita! Aduceti banii!“

Frumoasa, bogata, generoasa (ca ambasador ONU al bunavointei se ocupa de programul de recuperare a Cernobilului), Maria Sarapova  se bucura de succes nu doar in tenis, ci si in modelling si publicitate. In prezent, o linie de ochelari de lux TAG Heuer se zice ca ar fi fost desenata de ea, superba sportiva fiind imaginea acestui brand de succes specializat in primul rand pe ceasurile de lux. Insa Sarapova spune da si marcilor populare, ea reinnoindu-si contractul cu Nike pentru 70 de milioane de dolari, cel mai valoros contract din toate timpurile semnat de o sportiva.

 

 

 

author avatar
eNational
1.636 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger