IMAS Marketing si Sondaje si GFK Romania au dat publicitatii rezultatelele Studiului de Audienta Radio- valul de primavara 2014 (13 ianuarie-20 aprilie). In cadrul cercetarii, s-a masurat audienta posturilor la nivel national, urban si la nivelul Capitalei, informeaza Asociatia pentru Radio Audienta. Esantionul are un volum de 9434 de persoane.
La nivel urban au fost realizate 7401 interviuri, la nivel rural 2033 iar in Bucuresti 1800. Potrivit rezultatelor studiului, la nivel national Radio Kiss FM ocupa prima pozitie in cadrul audientelor. Postul este urmat de Radio Romania Actualitati si de Radio ZU. Loc urile patru si cinci sunt ocupare de Radio Pro FM si de postul Europa FM.
La nivel urban, ierarhia este neschimbata. Pe primul loc se situeaza tot Kiss FM, urmat de Radio Romania Actualitati si de Radio Zu. Doar la nivelul Bucurestiului ierarhia se schimba, Radio ZU preluand conducerea clasamentului, in timp Radio Romania Actualitati ocupa pozitia a doua, urmat de Radio Kiss FM.
Pe segmentul publicului comercial urban , Kiss FM ocupa primul loc, urmat de Europa FM si Pro FM iar pe segmentul comercial Bucuresti primele locuri sunt ocupate de Radio ZU, Radio Romania Actualitati si de Radio Kiss FM.