AcasăAcces Direct, lider de audienta si marti, 10 iunie

Acces Direct, lider de audienta si marti, 10 iunie

Telespectatorii au ales si marti emisiunea Antenei 1 prezentata de Simona Gherghe si au plasat „Acces Direct” pe prima pozitie in topul audientelor.

Astfel, formatul Antenei 1 s-a impus ca lider de piata la nivelul targetului 18-49 urban, inregistrand un rating mediu de 4% si o cota de piata de 20,6%, Pe locul doi s-a clasat Pro Tv care, in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target, a inregistrat un rating de 3,9% si o cota de piata de 19,8%.

In minutul de aur, inregistrat la ora 18:06, telespectatorii urmareau povestea strabunicului care isi creste singur nepotica. El a venit in platoul emisiunii alaturi de Simona Gherghe impreuna cu fetita, emotionand peste 770 000 de telespectatori la nivel urban, care urmareau atunci „Acces Direct”, adjudecand un rating mediu de 7,6% si 28% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

De asemenea, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observatorul orei 13 si Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detasat de audienta pe targetul comercial. Astfel, Observator diminetii a inregistrat marti un rating mediu de 3,3% si 32,6% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

Romanii au urmarit in numar foarte mare si povestile din casa „Mireasa pentru fiul meu”, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat  in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 17% si un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D cu o cota de piata de doar 8% si un rating mediu de 1,2 procente.

author avatar
Catalin Dumitrescu
207 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger