AcasăAcces Direct, lider absolut de audienta pe 2 iunie

Acces Direct, lider absolut de audienta pe 2 iunie

Pe 2 iunie, telespectatorii i-au fost alaturi Simonei Gherghe si emisiunii Acces Direct, care s-a impus si acum ca lider de piata la nivelul tuturor categoriilor importante de public.

Emisiunea s-a mentinut pe prima pozitie in topul preferintelor telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 4.3% si 19.8% cota de piata pe targetul comercial, 18-49 urban. Pozitia secunda a fost ocupata de Pro TV, care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target a inregistrat 3.8% rating si 17.5% cota de piata. Ierarhia s-a mentinut si la nivel urban si comercial.

In minutul de aur, 17:57, Acces Direct inregistra o cota de piata de 23% si 6.2% rating, dublu fata de principalul competitor, La Maruta, care inregistra atunci doar 11.1% share si 3% rating.

Observatorul si-a adjudecat si pe 2 iunie prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observatorul orei 13 si Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, in randul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3.1% si 28.9% cotã de piatã, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

Si Mireasã pentru fiul meu s-a impus ca lider detasat de audienta, atat  in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Astfel, in cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasa pentru fiul meu a inregistrat , pe doi iunie, un rating mediu de 3% si 19.4% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, inregistra atunci doar 1.5% rating si 9.4% cota de piata.

author avatar
Catalin Dumitrescu
152 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger