Acasă„Nume de cod: Mercury” lider de audienta in fata filmului „Ingerii lui...

„Nume de cod: Mercury” lider de audienta in fata filmului „Ingerii lui Charlie”

Observatorul diminetii cu Olivia Paunescu si Valentin Butnaru s-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor.

Telespectatorii au fost marti aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcand filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul diminetii alaturi cel al orei 16 si Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc in topul audientelor, la nivelul targetului 18-49 urban.

Observatorul diminetii cu Olivia Paunescu si Valentin Butnaru s-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor.

Filmul al carui protagonisti au fost Bruce Willis, Alex Baldwin si Mike Hughes a fost preferatul telespectatorilor, astfel, acesta a inregistrat la nivelul targetului 18-49 urban, 5,8% rating si 14,3% share, spre deosebire de principalul competitor, ProTv, care inregistra pe acelasi target un rating de 5,5% si 13,5% share cu filmul „Ingerii lui Charlie”.

In minutul de aur inregistrat la 22:15, aproximativ 774 000 de telespectatori din mediul urban urmareau aseara „Nume de cod: Mercury”, in vreme ce aproape jumatate, 392 000, urmareau filmul difuzat de ProTv.

Observatorul diminetii si Observatorul orei 16 s-a impus ca lider detasat de audienta, pe targetul comercial 18-49 urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 2,6% si 27% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2,3% si 24% cota de piata.

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat  in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 13,6% si un rating mediu de 2,4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cota de piata de doar 9,7% si un rating mediu de 1,7 procente.

author avatar
Tudor Borcea
255 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger