China este una dintre tarile in care afacerile infloritoare genereaza milionari pe banda rulanta. Insa banii nu vin la pachet nici cu traditia in materie de lux, nici cu cultura generala in materie de eleganta.
Averile fabuloase nascute peste noapte au facut din China cea mai importanta piata a bunurilor si serviciilor de lux din intreaga lume. Chinezii practic nu se mai satura de branduri si cheltuie in nestire pe tot ce e nou, stralucitor, scump. Pentru a compensa la capitolul cultura a luxului, doamnele din lumea buna dispun de cursuri de maniere elegante in cadrul carora invata cum sa deosebeasca un vin de soi, cum sa utilizeze serviciul de masa in cadrul unei cine festive sau cum se pronunta corect marcile inscrise pe gentile, bijuteriile si ceasurile pe care le poarta.
Cel mai scump astfel de curs este oferit de Institutul Sarita, lectiile fiind predate sub supravegherea unei absolvente a Harvard Business School, Sarah Ho. Pentru doua saptamani de instructaj, sotiile si amantele milionarilor chinezi platesc echivalentul a 16.000 de dolari. O nimica toata, tinand cont de cat sunt invatate sa cheltuiasca prin magazinele de lux.