AcasăBig Brother pentru vedetele la cumparaturi

Big Brother pentru vedetele la cumparaturi

Vedetele la shopping vor fi urmarite de ochiul necrutator al camerei de supraveghere

Lupta retailer-ilor de lux pentru clienti, mai ales pentru cei celebri, nu mai are nici o limita, nici o regula. De curand, o companie a dezvoltat un sistem de identificare a clientilor celebri care va putea fi montat in orice magazin de lux care-si permite sa-l achizitioneze.

Vedetele la shopping vor fi urmarite de ochiul necrutator al camerei de supraveghere

Ei, bine, ideea celor de la NEC IT Solutions intrece orice imaginatie si lasa deoparte orice regula privitoare la protectia intimitatii. Sistemul creat permite identificarea vedetelor care pasesc intr-un magazin, alertand personalul cum ca un potential “mare client” le-a trecut pragul. Sistemul poate identifica trasaturile VIP-urilor chiar daca acestea poarta ochelari de soare, saluri sau esarfe care sa asigure anonimatul.

Rihanna este una dintre candidatele cele mai importante pentru noul “Big Brother la shopping”

Producatorii spun ca in sistemul lor se vor afla datele privitoare doar la acele vedete care au optat sa fie incluse in program. Noi insa ne indoim ca lucrurile vor sta chiar asa, intrucat procesul de a cere consimtamantul fiecarei celebritati in parte este unul mult prea dificil. Insa sistemul de recunoastere clar le va fi extrem de folositor comerciantilor care vor avea astfel oportunitatea de a “scapa” catre presa fotografii in stil paparazzi cu tema “vedetele care isi fac cumparaturile la noi”. Cu alte cuvinte, publicitate in toata regula.

author avatar
Marian Serbanescu
133 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger