AcasăA crede ca televiziunea e o afacere, nici Turcescu n-are tupeu sa...

A crede ca televiziunea e o afacere, nici Turcescu n-are tupeu sa explice!

Daca treci putin prin realitatea cu care se invarte seara contorul ratingurilor la televiziunile de stiri, ramai proptit entuziast in paradoxuri. Traim vremuri interesante.

Publicul s-a saturat de politicieni. Care sunt toti la fel. In contextul asta, Antena 3 a facut ceea ce Capatos nu stie sa faca. A batut saptamana asta, in prime-time, si Pro TV-ul. Paradoxul scandalurilor politice e ca, desi sa-l faci praf pe Basesescu e mai usor decat sa-i iei apararea, omul fiind si foarte ofertant, cei care-l apara sunt mult mai prosti decat cei care-l ataca. De ce naiba mai sunt aia platiti atunci?! Pentru ca publicul, care mai poate sa accepte sarjele argumentative ale acestuia, n-are nevoie de unul foarte inteligent care sa o faca. Mai degraba trebuie cineva care sa-i semene. Mai departe. Singurele televiziuni de stiri care au raportat un bilant financiar pozitiv la finalul anului trecut sunt B1 si Antena 3. Paradoxal, se respira greu in inflatia televiziunilor de stiri. Doar ca si profitul Antenei 3 e unul modic. Pana in 200.000 de euro. Iar cel al B1 iti e si rusine sa-l mentionezi. Vreo 30.000 de euro. A crede ca televiziunea e o afacere, nici Robert Turcescu n-are tupeu sa explice. Paradoxul e ca, in timp ce bilanturile astea sunt publice, senzatia ca televiziunea de stiri reprezinta interesul unui public inca se mai zbate. Televiziunile de stiri reprezinta interesul unui om. Sau al unui grup restrans de oameni. Al unui partid. Al unei gasti. Al unui clan. Care, la un moment dat, pe o perioada de timp, poate coincide cu cel al poporului. Si un ceas stricat arata bine ora de vreo doua ori pe zi. Altfel, speram la fel ca Andreea Pora, Turcescu si ceilalti ca, pana la urma, va fi bine!

author avatar
Radu Buzaianu
330 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger