AcasăDezvaluiriAncheteSeful de la Aeroporturi face chermeze pe bani publici la hotelul „nasului“...

Seful de la Aeroporturi face chermeze pe bani publici la hotelul „nasului“ Rusanu

Nu doar romanii care au plecat la munte la sfarsitul anului trecut au blestemat traficul infernal. De aceasta data, la fel de frustrati, pe banii lor, s-au simtit si cei care au calatorit in strainatate cu avionul. Si care, odata ajunsi pe Otopeni, au blestemat atat haosul,mizeria si aglomeratia din aeroport,cat si nefolosirea noului terminal. Dar, culmea este ca, in aceasta bulibaseala generala, bagajele de la cursele externe sosesc la benzi ce deservesc cursele interne, pasagerii fiind astfel obligati sa urce inapoi in aeroport cu bagajele in maini.

Liviu Radu cheltuie banii companiei la hotelul protectorului sau, Dan Radu Rusanu

Insa directorul general al Companiei Nationale de Aeroporturi Bucuresti, Liviu Radu, nu pare sa fi fost prea afectat de nemultumirile miilor de clienti.

Pentru ca, dupa cum sustin sursele din cadrul companiei, acesta a fost preocupat mai mult de team-building-urile si alte activitati organizate, pe banii companiei, la Hotelul „International” din Sinaia. Adica la una dintre nenumaratele societati controlate de „nasul” Dan Radu Rusanu, cel care, in cardasie cu Relu Fenechiu, l-a mutat pe Liviu Radu de la conducerea CFR Marfa la cea a CNAB.

Baiat finut

Conditiile de pe Aeroportul Otopeni sunt tot mai mizerabile

Mare amator de vacante, mai ales dupa ce a fost instalat la sefia Companiei Nationale de Aeroporturi Bucuresti pentru calitatea de a fi sotul lui Carmen Radu, cunoscuta drept cea mai apropiata colaboratoare a lui Dan Radu Rusanu, Liviu Radu s-a gandit si la binele subalternilor. Asa ca i-a dus pe acestia la munte, dar nu pe banii lui, sa le intareasca spiritul de echipa. Stranie coincidenta, Liviu Radu a ales tocmai Hotelul International din Sinaia. Locatia frumoasa, nimic de zis, numai ca actionarii societatii sunt Romtur International (32,9 %), Cereal Com Import – Export SRL (17,24 %), Cont SRL(15,48 %), Radan 2000 SRL (11,44 %) si alti actionari minoritari.

Liviu Radu
Dan Radu Rusanu

Insa cum Dan Radu Rusanu controleaza direct, in proportie de 99,99 % primele patru firme, rezulta ca presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara este actionarul majoritar, cu 77,06 % al Hotelului International.

Unde, baiat recunoscator, Liviu Radu face chermezele de recunostinta…

author avatar
Catalin Tache
2.112 afisari

3 COMENTARII

  1. In ce tara traim ???

    “Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat.
    Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi, şi astfel prin noul mers al trenurilor intrat în vigoare la jumătatea lunii decembrie 2013 au fost scoase peste 200 de trenuri de pe rute rentabile. În ultima perioadă, Valentin Dorobanţu, omul garantat de Relu Fenechiu, este preocupat să blocheze accesul ceferiştilor de pe calculatoarele companiei la site-urile ziarelor care fac dezvăluiri despre şmenurile sale. Însă, site-ul noului mers al trenurilor este nefuncţional de la intrarea în vigoare a acestuia, şi astfel compania de stat este practic sabotată chiar de către managerul privat care ar trebui să o rentabilizeze.
    Mai nou, Valentin Dorobanţu a propus Consiliului de Administraţie înfiinţarea Direcţiei de Audit (direcție care trebuia sa existe încă de la numirea acestuia în funcţie de către Fenechiu), post care, este destinat Roxanei Cozmanciuc, fina lui Relu Fenechiu. De fapt, Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate. Însă, Dorobanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul directoarei Dana Galbeni Răchilă, prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu. De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti) pe care au vândut-o către alţi acţionari.”

  2. Bataia de joc a managerului Dorobantu Valentin ?
    CFR Călători va suporta o sancţiune contravenţională din partea Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Bucureşti şi va trebui să îndeplinească o serie de măsuri dispuse de această instituţie pentru nereguli constate în urma unei sesizări făcute de ceferişti.
    Alianţa Naţională Sindicală Feroviară (ANSF) a sesizat ITM la sfârşitul lunii octombrie 2013 despre nerespectarea de către CFR Călători a legilor în vigoare, în special cele referitoare la dreptul muncii.
    ITM a înştiinţat Alianţa Naţională Sindicală Feroviară (ANSF) la data de 24 decembrie 2013 că s-au dispus măsuri asupra CFR Călători, cu termen de realizare până în 17 ianuarie 2014, şi că se va aplica şi sancţiune contravenţională asupra companiei pentru neconformităţile constatate. Sesizarea ceferiştilor a vizat în special decizia CFR Călători de a tăia salariile angajaţilor timp de 8 luni din 12, anul trecut, sub pretextul că se evită, astfel, disponibilizările colective. Practic, managementul CFR Călători a decis să reducă timpul de lucru al angajaţilor, fapt concretizat, implicit, prin tăierea corespunzătoare a salariilor.

  3. JAFUL DE LA CFR.
    CFR Călători, înglodată în datorii de zeci de milioane de euro.
    PANA CAND ?????

    „Cel mai presant contract care poate arunca SNTFC CFR Călători(in fruntea careia se afla , inca, DOROBANTU VALENTIN)în haos este cel încheiat cu firma Oscar Downstream SRL. În perioada supusă controlului inspectorilor, 1 ianuarie 2012 – 30 septembrie 2013, CFR Că lători SA a organizat şase licitaţii pentru cumpărarea a 106.000 de tone de motorină, la care nu s-a prezentat nicio firmă, din cauza unor clauze defavorabile din caietul de sarcini. În momentul în care CFR Călători a renunţat la respectivele clauze, compania de stat a încheiat 11 contracte prin negociere directă, cu un singur furnizor, SC Oscar Downstream SRL, care a fost singurul ofertant.
    În momentul controlului, a fost depistat un contract pentru 11.500 de tone de motorină. Pentru aceasta a fost facturată suma de 683 de milioane de lei, din care s-au achitat într-un ritm constant 595 de milioane de lei, până la 1 octombrie 2013. Din cauza lipsei fondurilor, CFR Călători SA a rămas cu o datorie de 88 de milioane de lei (aproape 20 de milioane de euro) către Oscar Downstream SRL…”

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger