AcasăCORONAVIRUSIncredibil! De ce crește numărul de cazuri Covid?

Incredibil! De ce crește numărul de cazuri Covid?

Rude și prieteni puși la conducerea DSP-urilor și spitalelor, întârzierea nepermisă a distribuirii gratuite a măștilor pentru persoanele cu venituri reduse și aparate PCR cumpărate și nefolosite de luni de zile, sunt doar câteva din explicațiile creșterii numărului de cazuri. Cu toate acestea, șefii pandemiei continuă să învinovățească populația, acuzată că nu respectă regulile.

”Poartă masca! Arată că-ți pasă! Schimbă masca la patru ore! Un calcul minim ar însemna că românii trebuie să scoată din buzunar 10 lei pe zi. Bani care reprezintă hrana unui pensionar sau a unui om cu venituri modeste într-o singură zi. Guvernul îi pune să aleagă pe români între a muri de foame și a risca să se infecteze cu noul coronavirus, alegerea fiind evidentă. Măștile promise de Guvern pentru cei săraci nu au venit nici acum, dar vinovați sunt săracii, că nu-și cumpără singuri măști. Conducerile spitalelor și ale DSP-urilor au fost schimbate cu oameni a căror competență este grav pusă sub semnul îndoielii. Este și cazul județului Vrancea, unde, brusc, numărul de cazuri a explodat și nu mai poate fi oprit, atrage atenția președintele Consiliului Județean.

”Acestea sunt consecințele modului dezastruos în care s-au făcut numirile la Prefectură, spitale și DSP-uri. Managerul Spitalului Județean Vrancea este un medic stomatolog, lipsit de experiență, adus dintr-o comună prin verișoara prefectului județului, prefectul este un tip cu vreo 20 de ani lipsă din CV, cârciumar de meserie, la DSP este iubitul doamnei consilier PNL, Ana Maria Dimitriu, care a finanțat campania electorală a PNL-ului cu 1,4 milioane de lei, ea neavând, de fapt, venituri și care acum a ajuns la cancelaria lui Ludovic Orban. Este vorba despre incompetență aici, incompetență crasă. De trei luni Consiliul Județean a achiziționat aparatul PCR, dar managerul spitalului nu l-a pus în funcțiune. La DSP, iubitul acestei doamne consilier, este și el adus tot dintr-o comună a județului Vrancea și este tot medic stomatolog, neavând niciun fel de experiență, iar în Direcția de Sănătate Publică Vrancea este un dezastru”, ne-a declarat Marian Oprișan, președintele Consiliului Județean Vrancea.

Carantinați la grămadă

Șeful Consiliului Județean Vrancea acuză autoritățile de faptul că au dispus carantinarea la grămadă a oamenilor, într-un hotel din Focșani, unde nu a existat niciun fel de supraveghere. ”În ultimele luni au fost angajați doar oameni fără experiență în DSP, iar în acest moment nu mai există acolo oameni de specialitate, în afara unui singur epidemiolog. Când te apuci să faci afaceri cu interlopii județului și când folosești hotelul din centrul orașului, care era falimentar și îl faci pe ăla milionar peste noapte, pentru a carantina claie peste grămadă tot soiul de oameni, fără supraveghere, fără anchete epidemiologice, evident că ajungi la o asemenea nenorocire.

Eu voi consulta cetățenii județului Vrancea în ce privește carantinarea vreunei localități, dar în același timp trebuie puse în practică măsuri care să repare tot ce a distrus incompetența PNL în sistemul sanitar. De la decretarea stării de urgență, consiliile județene nu mai au niciun fel de autoritate. Ăsta a fost și scopul Guvernului Orban, administrație centralizată mai rău ca pe vremea comuniștilor”, a mai afirmat președintele Consiliului Județean Vrancea, Marian Oprișan.

Aparate PCR, nefolosite

Și la Galați, unde numărul de cazuri crește galopant, există două aparate PCR nefolosite, unul pentru că Ministerul Sănătății refuză să clarifice actele de proprietate, iar celălalt pentru că nu se găsesc reactivi. Și asta în timp ce sute de spitale din țară fac internări fără testarea Covid, pentru că Ministerul Sănătății nu le alocă fonduri pentru acest lucru. Mai mult, zonele tampon nu pot fi asigurate corespunzător în multe dintre spitalele județene, astfel că zeci de oameni testați stau înghesuiți într-o cămăruță între 24 și 48 de ore, în așteptarea rezultatelor.

author avatar
Claudia Marcu Jurnalist
Este jurnalistă din anul 1994, absolventă a Facultății de Filosofie și Jurnalism, și a profesat la ziarele Monitorul de București, Gardianul, Cotidianul, Gândul, Ring etc., iar din 2019 până în prezent, la ziarul Național.
1.501 afisari

4 COMENTARII

  1. Sculati-va !!!
    Sau inghititi, fiindca in cretinismul vostru ati votat si ati lovit mina care v-a dat !

  2. Oameni buni, NU avem un sistem sanitar. Oricat de bine pregatiti si de dedicati ar fi medicii (si multi sunt astfel, chiar daca nu toti – nu doar medicii, ci si alte cadre sanitare), NU avem un sistem medical. Un sistem trebuie sa fie un angrenaj de institutii si de reguli clare dupa care acestea functioneaza. Dar spitalele sunt murdare, cu germeni rezistenti la tratament, birocratia este sufocanta, nu exista reguli clare, pe care sa le stie si pacientii si care sa fie urmate corect si in ordine fireasca. Stim toti ca de peste 30 de ani cotizam degeaba la asa-zisul „sistem”. Singura solutie pe care o avem este sa nu ajungem acolo. Daca asta inseamna sa purtam masc, eu cred ca nu e un efort prea mare. De spalat, oricum trebuie sa ne spalam si o faceam si inainte de epidemie, deci nu e un mare efort. Putem sa fim si apropiati de cei dragi si sa-i ajutam cand au nevoie fara sa le respiram in fata, putem sa ajutam si sa incurajam de la 2 metri, care e problema? Eu cred ca numai asa putem scapa de oroarea de a intra intr-un spital murdar, aglomerat, de unde avem probabil o sansa la o mie sa mai iesim sanatosi – daca ne vindecam de Covid, plecam cu alte infectii. E doar o parere; eu cred ca nu e un mare efort sa purtam masca, chiar daca nu ne place, fiindca alternativa este grozavia de a intra intr-un spital. Ati vazut ce se spune in legea carantinei si izolarii? Ca izolarea este separarea fizica a persoanelor infectate. Izolarea fata de cine? Din formularea generala rezulta ca persoanele infectate trebuie separate de cele sanatoase, dar si separarea bolnavilor intre ei; unde avem reguli si spatii pentru a tine cate un bolnav singur, separat, in rezerva lui (oricat de mica ar fi aceasta)? Iata de ce cred ca NU trebuie sa ajungem sub nicio forma intr-un spital si pentru asta e nevoie sa respectam masurile – distanta fizica, masca, spalat etc.

    • Question , ne lafaim in cele 8 spitale regionale construite de cele 3 guverne PSD ale lui Dragnea in intervalul dec.2016 – nov.2019 , adevarate sanctuare ale sanatatii . Pe ce lume traiesti ? Basca visteria ”plina” (de igrasie ) , cand au plecat de la guvernare n-au lasat o letcaie . Cine a guvernat tara mai bine de 22 de ani din cei 30 si a avut majoritate in parlament mai tot timpul ? Cine n-a avut nici un interes pentru educatie impanzind tara de analfabeti functional pentru bazinul lor electoral , ce partid are cei mai multi clienti DNA , cine s-a opus modernizarii tarii fabricand baroni locali peste noapte cu pretentii de oligarhi , cine a fost la un pas sa transforme tara in gubernie macelarind Justitia si indepartand Romania de Uniunea Europeana , de NATO si de valorile democratice ? Unde sunt banii cotizati de noi timp de 30 de ani in sistemul sanitar ? Question , trebuie sa le dam jos masca , sa luam distanta de reprezentantii intunericului si sa ne spalam pe maini daca am facut imprudenta sa intram in contact cu ei . Alegerile bat la usa , ai grija sa pui stampila unde trebuie si sa nu-ti vinzi sufletul pentru o punga cu o sticluta de dezinfectant , un sapun , o masca , 1 litru de ulei , 1 kg de orez si doua scrumbii alterate . Poporul roman a trecut prin multe in existenta sa , la tara oamenii fac sapun in tuciuri cu lesie , spirt sanitar e palinca , masca poate fi si un banal fular , din bucata de pamant au legume si ceva porumb plantat sa dea la oratanii , sa cada mainile alora de s-or apropia de punga cu pomeni avand sigla cu cei 3 trandafiri !

  3. MĂRTURISIRE ORTODOXĂ

    Toți cei care vor să fie fericiți (cine vrea să fie fericit) să stea cu adevărat: Drepţi în faţa Adevărului!

    Cine are pocăinţă zice din inimă (sincer): Doamne vreau să fac 100 % voia Ta, nu vreau nici un rău în viața mea, nu vreau să fac nici un rău în prezent, nu vreau să fac nici un rău în viitor, nu vreau să fac nici un rău în trecut – îmi pare rău de tot răul făcut.

    Dacă cineva zice că el nu crede că există Dumnezeu să ne spună acest cineva următoarele:
    – să ne spună acest cineva ce poate face el din nimic (va zice că din
    nimic omul nu poate face ceva);
    – apoi să ne spună acest cineva ce poate face oricare alt om din nimic (va zice că din nimic oamenii nu pot face ceva);
    – iar după aceea să ne spună acest cineva cine a făcut tot ceea ce
    există (dacă este sincer cu adevărat va zice din inimă că numai
    Cineva care are o putere mai presus de înţelegerea noastră a făcut tot ceea ce există şi acest Cineva este Dumnezeu, doar Dumnezeu).

    Cine vrea să vadă minunea adevărată pe care o va face Dumnezeu atunci când se vor ruga ortodoxii(cş) să vină să vadă această minune adevărată. Dumnezeu va deschide uşile tuturor bisericilor ocupate de eretici după ce aceste uşi vor fi inchise, supravegheate şi păzite de oameni. Să vină să vadă toţi ereticii, inclusiv ereticii ecumenişti… .

    Dumnezeu va face acestă minune sigur 100 % dacă această minune este după voia lui Dumnezeu pentru că doar ceea este după voia lui Dumnezeu este de folos pentru oameni (pentru unul sau mai mulți oameni). (Să semneze ereticii împreună cu autorităţile un act în care să declare că ei şi autorităţile vor da înapoi ortodoxilor (cş) toate bisericile ocupate. În actul de restituire a bisericilor ocupate va fi menţionată ziua în care se face această restituire a bisericilor ocupate așa: ziua în care uşile acestor biserici vor fi deschise de Dumnezeu ).

    Dumnezeu ascultă întotdeauna rugăciunea ortodoxilor(cş) pentru că aceştia cer intotdeauna doar ceea ce este bun cu adevărat deoarece știu că doar ceea ce este bun cu adevărat este după voia lui Dumnezeu și mai știu că doar ceea este după voia lui Dumnezeu este spre folosul lor.

    FALSUL SINOD DIN CRETA DIN 2016 ESTE ERETIC.

    Sunt eretici toți cei care acceptă acest sinod eretic din Creta împreună cu cei care sunt de partea lor (împreună cu cei care sunt în comuniune cu ei). Iar vinovaţi de comuniune cu ereticii şi cu erezia sunt şi cei care ştiu şi cei care nu ştiu (nu ştiu pentru că nu vor ei să ştie). Nevinovaţi sunt doar cei care nu înţeleg cu adevărat (copiii mici şi alţii asemenea lor).
    Cine vrea să scape de erezie scapă. Cine vrea să scape de comuniune cu ereticii şi cu erezia scapă.
    Sunt eretici şi cei care sunt în comuniune cu ereticii (și cu erezia).

    Toţi să rămână în Biserica Ortodoxă Română! (Există sigur 100 %
    Biserica Ortodoxă Română.)

    Toţi să rămână cu Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române!
    (Există sigur 100 % Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române.
    Există sigur 100 % episcopi adevăraţi ai Bisericii Ortodoxe Române.)

    Toţi să rămână cu episcopul adevărat al episcopiei lor! (Există
    sigur 100 % episcop adevărat al episcopiei lor.)

    .

    Toţi să rămână în comuniune cu episcopii adevăraţi, cu preoţii
    adevăraţi, cu toţi ortodoxii (cş)! (Să nu aibă nimeni comuniune cu
    episcopii eretici, cu preoţii eretici, cu mirenii eretici.)

    Cine vrea să nu facă păcatul ereziei sau păcatul schizmei sau
    păcatul judecării episcopului sau alt păcat atunci când este dator şi
    obligat să facă această întrerupere a comuniunii cu erezia şi cu
    ereticii trebuie să cunoască cu adevărat învăţătura ortodoxă ca să
    facă o întrerupere a comuniunii adevărată…. .

    A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
    episcopului pe care îl ştim.

    În clipa în care preotul pomenește episcopul adevărat al episcopiei
    știe și are în mintea lui și crede cu adevărat că:

    – nu știe cum este în clipa de față episcopul care a căzut în păcatul
    ereziei (nu știe cum este în clipa de față episcopul care a căzut în
    păcatul ereziei chiar dacă cunoaşte roadele episcopului);

    – ştie că episcopul care a căzut în păcatul ereziei este episcopul
    adevărat dacă acesta nu are probleme, dacă acesta şi-a revenit din
    acest păcat al ereziei în clipa de faţă;

    – ştie că episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu este episcopul
    adevărat dacă acesta are probleme, dacă acesta nu şi-a revenit din
    acest păcat al ereziei în clipa de faţă;

    – ştie că episcopul adevărat al episcopiei (al aceleiaşi episcopii)
    este un alt episcop dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei are
    probleme, dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu şi-a
    revenit din acest păcat al ereziei în clipa de faţă (şi deci este
    eretic în clipa de faţă), ştie că pe acest alt episcop (arhiereu) îl
    ştie doar Dumnezeu cine este (o fi chiar Iisus Hristos);

    – ştie că episcopul adevărat al episcopiei (al aceleiaşi episcopii) nu
    este un alt episcop dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei nu
    are probleme, dacă episcopul care a căzut în păcatul ereziei şi-a
    revenit din acest păcat al ereziei în clipa de faţă (şi deci este
    ortodox în clipa de faţă).

    Preotul care face aşa (CUM ESTE MENŢIONAT MAI SUS) nu face nici păcatul judecării episcopului pe care îl cunoaşte după roade (fapte) că a căzut în păcatul ereziei (nu aşează acest păcat al ereziei asupra acestui episcop niciodată, nici în clipa de faţă), nu face nici
    păcatul schizmei (nu pomeneşte episcopul altei episcopii…), nu face
    nici păcatul ereziei (nu pomeneşte un eretic…).

    Sunt minuni făcute de Dumnezeu prin care Dumnezeu ne-a arătat că atunci când episcopul episcopiei noastre are probleme. atunci când episcopul episcopiei noastre este căzut în păcatul ereziei. atunci episcopul adevărat al episcopiei noastre este altul (este altul, dar este tot al episcopiei noastre, deci când zicem acest altul ne referim tot la episcopul adevărat al episcopiei noastre) şi tot Dumnezeu ne-a arătat că atunci când preotul are probleme, atunci când preotul este căzut în păcatul ereziei, atunci preotul adevărat este altul.
    În PROLOAGELE scrie că preoţii pe care oamenii i-au văzut slujind au spus (şi preoţii au spus) că nu au slujit ei, ci alti preoţi au fost cei care au slujit. Deci, aceşti preoţi care au slujit au fost preoţii adevăraţi. Preoții pe care oamenii îi ştiau şi pe care oamenii i-au
    văzut slujind nu au fost ei preoţii adevăraţi… .

    Preoții care vor să rămână ortodoxi (cș) trebuie să întrerupă
    comuniunea cu erezia şi cu ereticii, trebuie să întrerupă pomenirea
    episcopului care a căzut în păcatul ereziei, trebuie să rămână în
    comuniune cu toţi ortodoxii, inclusiv cu episcopul adevărat al
    episcopiei. Preoții care nu întrerup comuniunea cu erezia şi cu
    ereticii, inclusiv preoții care nu întrerup pomenirea episcopului care
    a căzut în păcatul ereziei, toți acești preoți nu rămân în comuniune
    cu ortodoxii (cș), deci toți acești preoți nu rămân în comuniune nici
    cu episcopul adevărat al episcopiei.

    Preoții care vor să rămână ortodoxi (cș) trebuie să pomenească pe
    episcopul adevărat al episcopiei. Acest episcop adevărat există sigur
    100 % şi acesta este în clipa de faţă un episcop ortodox pe care îl
    stie doar Dumnezeu şi care este şi cine este; noi ştim că:

    – episcopul adevărat al episcopiei este în clipa de faţă chiar
    episcopul care a căzut în erezie dacă acest episcop şi-a revenit din
    erezie în clipa de faţă;

    – episcopul adevărat al episcopiei este în clipa de faţă un episcop
    ortodox (arhiereu) pe care îl ştie doar Dumnezeu cine este (o fi chiar
    Iisus Hristos) dacă episcopul care a căzut în erezie nu si-a revenit
    din erezie în clipa de faţă.

    .

    Comuniune cu un eretic nu trebuie să avem nici atunci cănd acest
    eretic are erezia acceptată doar în mintea lui (erezia nu este
    propovăduită pe faţă) şi ştim că putem face acest lucru şi îl facem
    sigur 100 % dacă noi nu avem comuniune cu acest eretic şi cu erezia lui, ci avem o întrerupere a comuniunii (o întrerupere a comuniunii completă) chiar dacă această întrerupere a comuniunii este făcută doar cu mintea şi inima noastră. Iar atunci când erezia este propovăduită de acesta pe faţă trebuie să avem o întrerupere a comuniunii cu acesta (şi cu erezia), o întrerupere a comuniunii realizată şi cu mintea şi inima noastră şi cu vorba şi cu fapta dacă vrem să acem o întrerupere a comuniunii completă.

    Deci, comuniune cu un eretic nu trebuie să avem niciodată.

    Comuniune cu un ortodox trebuie să avem şi atunci cănd acest
    ortodox are ortodoxia acceptată în mintea şi inima lui (ortodoxia
    nu este propovăduită de acesta pe faţă, dar vrea hotărât 100 % să propovăduiască ortodoxia permanent, vrea hotărât 100 % să facă voia lui Dumnezeu permanent) şi ştim că putem face acest lucru şi îl facem sigur 100 % atunci când noi avem comuniune (comuniune completă) cu acest ortodox, chiar dacă comuniunea este realizată doar cu mintea şi inima noastră. Iar atunci când ortodoxia este propovăduită de acesta pe faţă… trebuie să avem o comuniune cu acesta realizată şi cu mintea şi inima noastră şi cu vorba şi cu fapta dacă vrem să acem o comuniune completă.

    Deci, comuniune cu un ortodox trebuie să avem întotdeauna.

    B) LA CINE SE REFERĂ PREOTUL ORTODOX ÎN CLIPA ÎN CARE POMENEŞTE…

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
    episcopului pe care îl ştim.

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei, deci preotul ortodox se referă tot
    la episcopul adevărat al episcopiei sale și atunci când erezia este propovăduită pe faţă de episcop şi atunci când erezia nu este propovăduită pe faţă de episcop (episcopul adevărat al episcopiei este episcopul menționat în prima parte a mesajului – la litera A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT);

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale, deci preotul ortodox se referă
    tot la episcopul adevărat al episcopiei sale şi atunci când preotul ortodox nu zice numele episcopului şi atunci când preotul ortodox zice numele episcopului (episcopul adevărat al episcopiei este episcopul menționat în prima parte a mesajului – la litera A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT);

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale pentru că ştie că doar acest
    episcop adevărat este sigur 100 % episcopul adevărat al episcopiei sale;

    Preotul ortodox ştie că episcopul pe care îl ştim poate să aibă
    probleme şi atunci când nu propovăduieşte erezia pe faţă, ştie că
    episcopul pe care îl ştim poate fi eretic şi atunci când nu
    propovăduieşte erezia pe faţă şi de aceea preotul ortodox se referă tot la episcopul adevărat al episcopiei sale şi atunci când episcopul pe care îl știm nu propovăduieşte erezia pe faţă (episcopul adevărat al episcopiei este episcopul menționat în prima parte a mesajului – la
    litera A) CARE ESTE ŞI CINE ESTE EPISCOPUL ADEVĂRAT).

    C) CÂND ZICE ŞI CÂND NU ZICE PREOTUL ORTODOX NUMELE EPISCOPULUI

    În clipa în care pomenește episcopul preotul ortodox se referă la
    episcopul adevărat al episcopiei sale și zice sau nu zice numele
    episcopului pe care îl ştim.

    Iar numele episcopului este zis de preotul otodox atunci când erezia nu este propovăduită pe faţă de episcop pentru că atunci preotul ortodox nu cunoaşte roadele eretice ale eiscopului, pentru că atunci preotul ortodox zice numele unui episcop pe care îl ştie (îl cunoaşte) fără roade eretice, deci nu zice numele unui episcop pe care îl ştie (îl cunoaşte) cu roade eretice.

    Iar atunci când erezia este propovăduită pe faţă de episcop atunci
    numele episcopului nu este zis de preotul otodox pentru că atunci
    preotul ortodox cunoaşte roadele eretice ale eiscopului şi ştie că nu
    trebuie să zică numele unui episcop pe care îl ştie (îl cunoaşte) cu
    roade eretice, ci trebuie să zică numele unui episcop pe care îl ştie
    (îl cunoaşte) fără roade eretice; şi zice: episcopul (arhiereul) nostru,
    fără să zică numele.

    DESPRE PREOȚII ORTODOXI (CȘ)

    Preotul trebuie întrebat dacă este ortodox, dacă este cu adevărat
    ortodox, dacă întreaga sa învăţătură este ortodoxă … . Preotul ortodox vrea cu adevărat (din toată inima) să facă 100 % voia lui Dumnezeu.

    DESPRE ÎNVĂŢĂTURA ORTODOXĂ. DESPRE ÎNTRERUPEREA COMUNIUNII CU ERETICII ŞI CU EREZIA. DESPRE PĂSTRAREA COMUNIUNII CU ORTODOXII (CS). DESPRE RĂMĂNEREA IN COMUNIUNE CU ORTODOXII (CS).

    Cunoaştem un om după roadele sale care sunt făcute până în clipa de faţă (în trecut), dar în clipa de faţă nu-l ştim cum este pentru că nu ştim dacă mai are aceste roade şi de aceea este rău să judecăm ca păcătoşi pe cei care au făcut rele în trecut deoarece nu ştim cum sunt aceştia acum, în clipa de fată, deoarece în clipa aceasta poate deja s-au hotărât să nu mai facă rele… , poate deja s-a spovedit.

    Învăţătura ortodoxă este singura învăţătură adevărată pentru că este singura învăţătură pe care Dumnezeu ne-a dat-o nouă tuturor oamenilor, ca dar al Său. Această învăţătură ortodoxă este învăţătura lui Dumnezeu numai dacă este păstrată de noi întreagă, neschimbată. Deci, toată această învăţătură ortodoxă trebuie păstrată de noi în întregime, neschimbată, pentru că numai aşa ne păstrăm credinţa ortodoxă, numai aşa păstrăm Adevărul, numai aşa ne închinăm lui Dumnezeu. Cine modifică ceva din învăţătura lui Dumnezeu nu mai are această învăţătură a lui Dumnezeu pentru că învăţătura lui Dumnezeu este doar întreaga învăţătură a Sa. Există un singur Dumnezeu şi o singură învăţătură adevărată, învăţătura ortodoxă întreagă, singura învăţătură care este dăruită nouă de Dumnezeu. Noi oamenii credem în Dumnezeu și ne închinăm Lui Dumnezeu și arătăm în fața lui Dumnezeu că vrem să Îl avem pe Dumnezeu ca Dumnezeu al nostru doar dacă vrem 100 % să primim întreaga Sa învăţătură, doar dacă vrem 100 % să primim toată învăţătura ortodoxă, doar dacă vrem 100 % să facem voia Sa.

    În clipa în care cineva este hotărât și vrea 100 % să facă voia lui Dumnezeu, în acea clipă acest cineva se află pe calea care duce la rai; acest cineva se află pe calea care duce la rai pentru că în acea clipă vrea numai binele, în acea clipă este hotărât şi nu vrea să facă niciun rău niciodată, nici atunci, în prezent, dar nici mai târziu, în viitor, deci în acea clipă nu lasă niciun rău în viața lui (îi pare rău de răul făcut, dacă a făcut rele în trecut) şi arată astfel că are dragoste faţă de Dumnezeu… şi faţă de aproapele. Cine vrea 100 % să facă voia lui Dumnezeu permanent, se află pe calea care duce la rai permanent. Doar atunci când cineva vrea 100 % să facă voia lui Dumnezeu, doar atunci se află acest cineva pe calea care duce la rai, doar atunci se sperie cel rău de acest cineva pentru că doar atunci acest cineva este hotărât să facă numai bine şi se află pe calea credinţei ortodoxe, pe calea care duce la rai; doar atunci se sperie cel rău de acest cineva pentru că doar atunci acest cineva nu mai vrea să facă niciun rău… .

    Învățătura ortodoxă cuprinde toată învățătura pe care ne-a lăsat-o nouă Dumnezeu, inclusiv învăţătura care se referă la întreruperea comuniunii cu erezia, întrerupere care este obligatorie pentru cel care vrea să rămână ortodox, inclusiv învăţătura care se referă la cunoaşterea învăţăturii ortodoxe, cunoaştere care este tot obligatorie pentru cel care vrea să rămână ortodox (şi cel care ştie este vinovat…, dar şi cel care nu ştie este vinovat…, pentru că nu ştie deoarece nu vrea să ştie… , nevinovaţi sunt doar cei care nu înţeleg cu adevărat – copiii mici şi alţii semenea lor). Deci, şi de ştiu şi de nu ştiu învăţătura ortodoxă, toţi cei care nu întrerup comuniunea cu erezia schimbă învățătura ortodoxă și sunt eretici, sunt de partea ereziei, aceştia încurajază erezia (inclusiv cei care nu ştiu), propovăduiesc erezia, aprobă erezia, asupresc, prigonesc… .

    Învățăturile eretice, faptele eretice, nu pot exista fără primirea gândurilor eretice în mintea ereticului.

    Deci:

    Cine are fapte eretice (comuniunea cu erezia este o faptă eretică) are sigur 100% şi cuget eretic şi are şi învăţătură eretică deoarece practic (cu fapta) învaţă şi îndeamnă la erezii şi pe sine şi pe alţii;

    Cine are învăţături eretice – învaţă erezii şi pe alţii, acesta învaţă şi îndeamnă la erezii şi pe sine şi pe alţii (îndemnul la comuniune cu erezia este o învăţătură eretică), acesta are sigur 100% şi cuget eretic, acesta are şi fapte eretice deoarece această învăţătură este tot o faptă;

    Cine primeşte gănduri eretice primeşte erezii în minte (primirea gândului rău de la diavol de a rămâne în această comuniune cu erezia este un gănd eretic) şi are sigur 100% cuget eretic, are şi învăţătură eretică şi fapte eretice deoarece acesta se învaţă şi se îndeamnă pe sine la erezii, iar această învăţătură este tot o faptă.

    Întreruperea comuniunii cu erezia trebuie să cuprindă, obligatoriu:

    – şi întreruperea comuniunii cu erezia, în minte – cu gândurile eretice (primirea gândului rău de la diavol care îl îndeamnă să rămână în această comuniune cu erezia este un gând eretic, iar neprimirea acestui gând rău şi primirea gândului bun…);

    – şi întreruperea comuniunii cu erezia, în vorbă – cu învăţăturile eretice (îndemnul la comuniune cu erezia este o învăţătură eretică, iar îndemnul la întreruperea comuniunii cu erezia … );

    – şi întreruperea comuniunii cu erezia, în faptă – cu faptele eretice (comuniunea cu erezia, în faptă, este o faptă eretică, iar întreruperea comuniunii cu erezia … ).

    Cel care are învățături eretice, fapte eretice, are sigur 100 % şi gânduri eretice în mintea sa eretică deoarece învățăturile eretice, faptele eretice, nu pot exista fără primirea gândurilor eretice în mintea ereticului.

    Cine vrea să scape cu adevărat de erezie trebuie să se lepede de erezie şi cu mintea şi cu vorba şi cu fapta.

    Întreruperea comuniunii cu erezia este absolut obligatorie pentru cel care vrea să fie ortodox – pentru cel care vrea să aibă nădejde foarte mare de mântuire, fericire adevărată, libertate adevărată, o viață cu adevărat liberă, uşoară, o viaţă cu tot ceea ce vrea (un ortodox este mulţumit cu ceea ce are şi ştie că are tot ceea ce-i este de folos), pentru cel care vrea să aibă o conștiință liberă (liberă de rele, liberă de mustrările conştiinţei, nechinuită), pentru cel care vrea raiul.

    Cine vrea să fie ortodox toată viața trebuie să vrea cu adevărat (cu hotărâre 100 %) să trăiască tot timpul aşa cum a zis Dumnezeu, trebuie să facă tot timpul voia lui Dumnezeu (doar acesta este permanent pe calea credinţei ortodoxe), deci un ortodox trebuie să facă tot timpul ce este bine, adică: să primească gândurile ortodoxe şi să nu primească gândurile rele; să vorbească vorbe ortodoxe şi să nu vorbească vorbe rele; şi, să facă fapte ortodoxe şi să nu facă fapte rele.

    Greutatea păcatului săvârşit de cineva apasă asupra conştiinţei acestui cineva care a făcul păcatul şi îl face sigur 100 % nefericit pe acest cineva care a săvârşit păcatul până în momentul în care acesta vrea cu adevărat (cu hotărâre 100%) să se ridice din păcat cu ajutorul lui Dumnezeu (numai aşa, numai cu ajutorul lui Dumnezeu se poate ridica din păcat).

    Doar atunci se sperie diavolul de om, doar atunci când omul este hotărât și vrea 100 % (vrea din inimă) să facă voia lui Dumnezeu, pentru că doar atunci omul vrea doar binele şi nu vrea să facă niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor, pentru că atunci omului îi pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut, pentru că doar atunci zice în mintea lui hotărât 100 %, sincer şi din inimă: Doamne, Dumnezeul meu, vreau să fac voia Ta, Dumnezeul meu, vreau să fac tot ce ai zis Tu, Dumnezeul meu, îmi pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut şi nu vreau să fac niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor. Aşa să zicem toţi în mintea noastră, hotărât 100 %, sincer şi din inimă: Doamne, Dumnezeul meu, vreau să fac voia Ta, Dumnezeul meu, vreau să fac tot ce ai zis Tu, Dumnezeul meu, îmi pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut şi nu vreau să fac niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor. (Cine face rele nu câştigă niciodată nimic, ci pierde întodeauna, pierde inclusiv din punct de vedere material… pentru că toate cele materiale pe care le are pe nedrept şi care îi distrug conştiiţa îi fac rău şi la trup… .)

    Să îndemnăm pe toţi oamenii să facă voia lui Dumnezeu permanent. Să le spunem că atunci când vor 100 % (cu hotărâre 100 % -cu hotărâre din inimă) să facă voia lui Dumnezeu, atunci ei se află pe calea care duce la rai, pentru că atunci ei vor să facă doar binele, pentru că atunci ei nu vor să facă niciun rău niciodată, nici în prezent, nici în viitor, pentru că atunci lor le pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut, pentru că atunci ei nu au niciun rău asupra lor, pentru că atunci ei au credinţă în Dumnezeu, pentru că atunci vor să primească învăţătura întreagă a lui Dumnezeu, vor să primească ajutorul lui Dumnezeu, vor să iubească pe Dumnezeu… şi pe aproapele lor, pentru că atunci vor să se lepede de satana şi de toate lucrurile satanei, inclusiv de numărul diavolului 666 (atunci vor 100 % să ţină promisiunea de la Sfântul Botez) … .

    În clipa aceasta se află pe calea care duce la rai toţi oamenii care în clipa aceasta sunt hotărâţi şi vor 100 % (cu hotărîre 100 % – cu hotărâre din inimă) să facă voia lui Dumnezeu, pentru că în clipa aceasta au credinţă în Dumnezeu, vor să primească învăţătura întreagă a lui Dumnezeu (întreaga învăţătură ortodoxă), vor să primească ajutorul lui Dumnezeu, vor să iubească pe Dumnezeu… şi pe aproapele lor, … , nu vor să facă niciun rău niciodadă, nici în prezent, nici în viitor, le pare rău cu adevărat de tot răul făcut în trecut… . Aceștia sunt hotărâţi şi vor 100 % (cu hotărîre 100 %) să facă voia lui Dumnezeu, aceștia se află pe calea care duce la rai și vor sta pe această cale care duce la rai atâta timp cât vor vrea 100 % (cu hotărîre 100 %) să facă voia lui Dumnezeu… .

    Cel care cade în păcatul ereziei se închină unui idol (se închină celui rău), acesta face un păcat infinit de greu. Cel care cade în păcatul ereziei are tupeul de a contrazice învăţătura ortodoxă a lui Dumnezeu zicând cu tupeu (cu gândul, cu vorba, cu fapta) că această învăţătură ortodoxă a lui Dumnezeu nu ar fi bună şi că ar fi bună învăţătura lui eretică (învăţătura rea primită de el de la cel rău), aşezând astfel această învăţătură ortodoxă a lui Dumnezeu în locul învăţăturii eretice şi învăţătura eretică în locul învăţăturii ortodoxe a lui Dumnezeu; are tupeul de a aşeza pe Dumnezeu în locul celui rău şi pe cel rău în locul lui Dumnezeu; are tupeul de a lupta împotriva lui Dumnezeu… .

    Dumnezeu măntuieşte pe toţi oamenii care vor cu adevărat (cu hotărâre 100 %) să se mântuiască, dar numai dacă vor şi ei mântuirea aşa, cu adevărat (cu hotărâre 100 % – cu hotărâre din inimă). Deci, pentru a primi cineva în dar mântuirea de la Dimnezeu atunci când trece din viata aceasta pământească în viaţa veşnică trebuie neapărat să aibă în clipa morţii această voinţă hotărâtă 100% să facă voia lui Dumnezeu (trebuie să vrea cu adevărat să iubească pe Dumnezeu… deoarece doar așa arată şi el că vrea să primească darul mântuirii de la Dumnezeu, doar aşa poate primi mântuirea de la Dumnezeu) şi pentru că este bine să iubim pe Dumnezeu cu adevărat toată viaţa noastră (numai aşa vom fi fericiţi şi toată viaţa aceasta pământească) şi pentru că este bine să iubim pe Dumnezeu cu adevărat şi nu din interes (interes pentru a câştiga raiul, interes pentru a fi fericiţi şi toată viaţa aceasta pământească, interes pentru a scăpa de iad – frică de iad…) şi pentru că este bine SĂ FIM FERICIŢI TOATĂ VIAŢA şi pentru că este bine să nu facem rele şi pentru că este bine să nu ajungem să nu mai vrem mântuirea şi pentru că este bine să nu ajungem să facem păcate împotriva Duhului Sfânt şi pentru că nimeni nu ştie clipa morţii şi pentru că în clipa morţii omul moare cu hotărârea pe care o are deja pentru că a luat-o inainte (nu ne este de folos să ştim clipa morţii)… , pentru toate acestea trebuie ca acest cineva să aibă permanent această voinţă hotărâtă 100% să facă voia lui Dumnezeu (NU TREBUIE SĂ AŞTEPTE CLIPA MORŢII), trebuie să vrea cu adevărat (cu hotărâre 100%) să facă voia lui Dumnezeu permanent pentru că numai aşa va avea putere permanent să facă numai bine şi să nu facă rele. (Puterea aceasta de a face binele este primită de om de la Dumnezeu doar atunci când vrea şi omul să o primească şi de aceea omul trebuie să vrea permanent binele.)

    Doar cel care vrea cu adevărat (cu hotărîre 100 %) să facă voia lui Dumnezeu toată viaţa, doar acesta este hotărât 100 % pe calea credinţei ortodoxe toată viaţa, doar acesta are toată viaţa fericită şi aici pe pământ pentru că doar aşa este şi fericită şi uşoară cu adevărat (sigur 100%) toată viaţa, doar acesta are toată viaţa şi nădejde foarte mare de mântuire şi iubire… .

    Iar INIMA noastră o cunoaşte doar Dumnezeu (Noi oamenii ştim că vrem să facem voia lui Dumnezeu, DAR ŞTIM DOAR CU MINTEA CĂ VREM, nu ştim dacă vrem din inimă).

    1) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
    Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
    Silvestru Sterie
    E-mail: steriesilvestru@gmail.com
    Telefon: 0349417596 și 0733975725 (acesta nu funcționează);

    2) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
    Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ;

    3) Am mărturisit toate acestea de mai sus şi răspund în fata lui
    Dumnezeu pentru această mărturisire ortodoxă eu:
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ;
    ……………………………………………………… .

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger