Cauta

Atentie la tepele de Black Friday!

De Black Friday se anunta mari reduceri la numeroase bunuri si produse pe care le puteti cumpara din magazinele clasice sau magazinele online, dar trebuie sa fiti atenti la ofertele prezentate si trebuie sa va cunoasteti drepturile.

Promotiile de Black Friday sunt tentante, dar daca nu sunteti multumiti puteti returna produsul fara explicatii

Nu cumparati de pe un site care nu va ofera in mod clar datele de contact si informatii despre identitatea companiei. Verificati daca magazinul online are o sectiune de politica de confidentialitate. Este  bine de stiut ca atunci cand cumparati prin internet, aveti aceleasi drepturi privind garantia ca si atunci cand achizitionati bunuri dintr-un magazin obisnuit. Puteti beneficia de repararea sau inlocuirea produsului, la alegere, cu exceptia cazului in care costurile legate de masura aleasa sunt mult mai mari decat costurile pentru cealalta masura (de exemplu, alegeti inlocuirea, dar costurile acesteia sunt mai mari decat cele pentru reparatie). Atunci cand cumparati online, perioada de livrare este de maximum 30 de zile.

Drepturi si obligatii

Potrivit InfoCons, aveti dreptul sa va razganditi in termen de zece zile lucratoare din momentul livrarii si sa va primiti banii inapoi, fara sa explicati de ce si fara sa fiti obligati la plata de penalitati. In schimb, trebuie sa va asumati costurile directe efectuate cu returnarea produsului. In cazul in care comerciantul nu va transmite in scris pana la data livrarii toate informatiile necesare, aceasta perioada se poate prelungi pana la 90 de zile.

Costuri, reduceri, verificari

Toate costurile legate de reparatie sau inlocuire sunt suportate de catre vanzator. Aveti insa obligatia sa va asigurati ca etichetele si sigiliile aplicate de fabricant raman intacte. Vanzatorul poate refuza sa ia masurile reparatorii pentru produsele desigilate. Aveti dreptul la o reducere corespunzatoare a pretului sau puteti chiar renunta la produs, in cazul in care:

– nu beneficiati de repararea sau inlocuirea lui;

– vanzatorul nu a reusit sa remedieze defectul intr-un timp rezonabil;

– remedierea defectului este in dezavantajul vostru.

Ca masura de siguranta, pastrati intotdeauna bonul fiscal sau factura. Acestea dovedesc data si locul achizitionarii produsului. De asemenea, pastrati si copii ale tuturor documentelor primite de la comerciant, deoarece originalele se pot pierde. Totodata, verificati daca durata reparatiei este trecuta in garantie.

Ultimele stiri

  • Horoscop 30 aprilie 2024 – Stelele vor oferi șansa de a vă îmbunătăți condițiile de viață
  • Incendiu puternic în Bucureşti! Au avut loc şi 3 explozii! O hală dezafectată din Sectorul 1 a luat foc (VIDEO)
  • Un submarin sovietic s-a ciocnit de un submarin american din motive politice absconse
  • WhatsApp introduce o nouă funcţie aplicaţiei, prin care doreşte să „dribleze” sistemul Android al telefonului mobil
  • TAROM primeşte 95,3 de milioane de euro. Cum vor fi chelţuiti banii
  • Alege ce citești
  • Alea iacta est, America!
  • Gerard Depardieu a fost chemat la poliție și arestat preventiv!
  • Decizie majoră pentru românii care lucrează într-un mediu periculos pentru sănătate. Ce se întâmplă cu pensia lor
  • Secretele milenare ale longevității: beneficiile postului intermitent și exemplul preoților de pe Muntele Athos
  • Exit mobile version