Cauta

Atentie la tepele de Black Friday!

De Black Friday se anunta mari reduceri la numeroase bunuri si produse pe care le puteti cumpara din magazinele clasice sau magazinele online, dar trebuie sa fiti atenti la ofertele prezentate si trebuie sa va cunoasteti drepturile.

Promotiile de Black Friday sunt tentante dar daca nu sunteti multumiti puteti returna produsul fara explicatii

Nu cumparati de pe un site care nu va ofera in mod clar datele de contact si informatii despre identitatea companiei. Verificati daca magazinul online are o sectiune de politica de confidentialitate. Este  bine de stiut ca atunci cand cumparati prin internet, aveti aceleasi drepturi privind garantia ca si atunci cand achizitionati bunuri dintr-un magazin obisnuit. Puteti beneficia de repararea sau inlocuirea produsului, la alegere, cu exceptia cazului in care costurile legate de masura aleasa sunt mult mai mari decat costurile pentru cealalta masura (de exemplu, alegeti inlocuirea, dar costurile acesteia sunt mai mari decat cele pentru reparatie). Atunci cand cumparati online, perioada de livrare este de maximum 30 de zile.

Drepturi si obligatii

Potrivit InfoCons, aveti dreptul sa va razganditi in termen de zece zile lucratoare din momentul livrarii si sa va primiti banii inapoi, fara sa explicati de ce si fara sa fiti obligati la plata de penalitati. In schimb, trebuie sa va asumati costurile directe efectuate cu returnarea produsului. In cazul in care comerciantul nu va transmite in scris pana la data livrarii toate informatiile necesare, aceasta perioada se poate prelungi pana la 90 de zile.

Costuri, reduceri, verificari

Toate costurile legate de reparatie sau inlocuire sunt suportate de catre vanzator. Aveti insa obligatia sa va asigurati ca etichetele si sigiliile aplicate de fabricant raman intacte. Vanzatorul poate refuza sa ia masurile reparatorii pentru produsele desigilate. Aveti dreptul la o reducere corespunzatoare a pretului sau puteti chiar renunta la produs, in cazul in care:

– nu beneficiati de repararea sau inlocuirea lui;

– vanzatorul nu a reusit sa remedieze defectul intr-un timp rezonabil;

– remedierea defectului este in dezavantajul vostru.

Ca masura de siguranta, pastrati intotdeauna bonul fiscal sau factura. Acestea dovedesc data si locul achizitionarii produsului. De asemenea, pastrati si copii ale tuturor documentelor primite de la comerciant, deoarece originalele se pot pierde. Totodata, verificati daca durata reparatiei este trecuta in garantie.

Ultimele stiri

  • Ilie Bolojan, mesaj tranșant: „Responsabilitate, nu jocuri politice!
  • Alege ce citești
  • Obiectul căzut peste o casă din Polonia nu era o dronă, ci o rachetă de la un F-16 polonez
  • Toto Dumitrescu, reținut. Fiul lui Ilie Dumitrescu, testat pozitiv la cocaină
  • Spionajul rusesc este legal în Austria
  • Întoarcem armele ca la 23 august ’44?
  • De ce companiile spațiale se luptă cu giganții apărării
  • Piața imobiliară râvnită de elita mondială. Cea mai mare concentrație de bogăție din lume
  • Neymar a moștenit 1 miliard și s-a așezat direct la masa de poker
  • ”NATO islamic”, ideea născută moartă. Ce vor statele din Golf de la președintele SUA
  • Exit mobile version