Ea pleacă în lume, amărâtă că bărbatul ei o înșală cu alta. Și o mai și bate. Și nici nu are grijă de copii. Pe drum, ea se îndrăgostește de altul, care avea o vacă. Vaca o place, el o place și, când să-și lege destinele, apare primul, care le fură vaca. Urmăriri, focuri de pistoale, tot satul se adună și, în final, din pădure apare vaca. Dramă cu imagine sensibilă de final. O vacă rumegând.
Mai sunt și alte variante de final. Ea se înscrie în partidul sătesc al femeilor înșelate. Sau vaca e luată de Protecția Animalelor. Sau polițiștii mai omoară și alți oameni la reconstituire. Sau ăla răul, primul adică, vinde ambele femei și își ia turban nou.
Știe, dar nu fără text în față
Viorica Dăncilă trăiește și ea o dramă. Nu are soț care să o înșele și nici vreo vacă needucată care să fugă de acasă. Nu asta e drama. Când era mai tânără, nu cu mult, a avut un partid care i-a făcut loc în politică. Ea era de mult timp în politică, de pe vremea când era văzută într-un aeroport din Bruxelles târând după ea două papornițe din rafie, pline cu fleacuri. Era o formă de exprimare a europarlamentarului care a văzut o diademă din plastic și niște ciucurei prinși în moț. Și a decis că îi reprezintă politica pe care ea, oricum, nu o înțelegea. Între timp, Viorica Dăncilă a evoluat. După telenovela cu social-democrația care ba a vrut-o, deși nu sunt probe pentru asta, ba nu a vrut-o și i-a făcut vânt pe trepte, ei bine, acum vrea înapoi. Nu se știe dacă la partidul care a cucerit-o ieftin sau la cel care i-a dat brânci. Semnele sunt clare și aparițiile ei tot mai dese. În noul rol, are și câteva minute în care vorbește. Pronunță corect, nu mai greșește. A fost de față la meciurile Dragnea-Tudorel Toader, dar nu poate reda discuția pentru că nu avea documentul în fața ochilor. Ce document? Lipsit de importanță, dar, fără documente, ea nu are ce concluzii să tragă. Și nu își mai aduce aminte despre ce era vorba la final. Telenovela nu a apărut întâmplător pe micile ecrane. Viorica Dăncilă pândește ceva. O revenire? O aterizare în forță? O pândește poate, pentru mai multă culoare, pe amanta ăluia cu vaca? Sau o încurajează pe cea părăsită, aia care l-a descoperit pe cel cu vaca, zicându-i că femeia care nu se răzbună nu e bună de telenovelă?