AcasăPoliticaUnii îl critică pe Voiculescu, Barna vede alta problema: ”Cei care au...

Unii îl critică pe Voiculescu, Barna vede alta problema: ”Cei care au permis ca jandarmii să stea să privească cum pacienții erau înghesuiți”

Unii îl critică pe Voiculescu, Barna vede alta problema: ”Cei care au permis ca jandarmii să stea să privească cum pacienții erau înghesuiți” (foto: Facebook)

Discuții importante, luni, la nivelul Coaliției, după cele întâmplate recent la Spitalul Foișor din Capitală, de unde au fost evacuați, cu mult după orele serii, pacienți pe targă sau în scaune cu rotile, unii dintre ei recent operați după ce spitalul a devenit unul suport COVID. Importante cu atât mai mult cu cât prim-vicepreședintele PNL Rareș Bogdan a anunțat, în cursul acestei zile, că se așteaptă explicații în această chestiune.

Și deja s-a aflat că mai mulți liberali ar fi nemulțumiți de actualul ministru al Sănătății, după acest episod, ba chiar că l-ar cere plecat pe Vlad Voiculescu din fotoliul ministerial.

Nu la fel vede lucrurile vicepremierul Dan Barna, copreședinte al USR-PLUS. ”Eu nu cred că se va întâmpla lucrul acesta și sunt foarte sigur că după această coaliție (ședință a Coaliției-n.n.) intrăm în logica de coaliție stabilă și Guvern care face ce are de făcut”, a declarat Dan Barna, întrebat cu ce mesaj vor merge la ședința Coaliției, în cazul în care liberalii vor cere demisia lui Vlad Voiculescu.

Cu ochii pe jandarmi

Și având în vedere că recent, premierul vorbea despre eventuale plecări din funcție și aducea în atenție o chestiune de ”onoare”, întrebat dacă premierul s-a referit și la Vlad Voiculescu, Barna a avut o explicație. Doar că a părut să mute atenția către alte aspecte, inclusiv către presă. ”Este o chestiune de onoare legată de cei care au permis ca jandarmii să stea să privească cum pacienții erau înghesuiți de alți cetățeni sau de media. Nicăieri în lume nu se văd camere de filmat băgate în sufletul bolnavului pe targă”, a susținut Barna, de la Parlament.

”Este vorba de onoare aici, să vedem dacă mai există onoare în România”, declarase, sâmbătă, premierul Cîțu, când presa a vrut să afle cine crede că ar trebui să facă un pas în spate după ce s-au văzut imaginile cu cele întâmplate vineri noaptea la spitalul amintit.

Pe de altă parte, șeful Guvernului a mai precizat, întrebat dacă va propune remanierea lui Vlad Voiculescu: ”Remanierea sau o decizie despre un ministru din Cabinetul acesta o va lua doar premierul. Iar aceste decizii nu se discută, ele se vor anunța.”

194 afisari