Sectorul 5 se transformă, cu ocazia alegerilor locale din acest an, în terenul de luptă al clanurilor Piedone și Vanghelie. Fiecare vrea să demonstreze că este cel mai respectat și, deopotrivă, temut printre alegători, așa că toată priceperea câștigată în ani de administrație locală va fi aruncată la bătaie. Nu, nu vă gândiți la proiecte și dezbateri publice pe teme de interes general, aici se joacă altfel, în RFG (Rahova-Ferentari-Giurgiului) încă mai merge cu punga de bani la purtător.
De altfel, umblă vorba prin zonă că pentru lumea interlopă din „5” alegerile programate anul ăsta vor fi marele tun.
Cristian Popescu Piedone și-a propus să lase moștenire fotoliul de primar al Sectorului 5 fiului Vlad. Tatăl candidează la Capitală, iar băiatul rămâne în locul lui, garantat Piedone, după cum se laudă capul familiei. Bătălia este teribilă, mai ales după ce și Marian Vanghelie și-a anunțat intenția de a candida. Fost primar vreo patru mandate, prietenul atât de apropiat al lui Mircea Geoană vrea acum să se întoarcă la „butoane”.
Război pe față între cele două clanuri cu greutate. Balanța înclină spre „Micul Piedone”, dar nu pentru că și-a demonstrat valoarea în vreo funcție importantă sau are cine știe ce realizări trecute în CV. Nicidecum, însă bugetul S5 atârnă al naibii de greu când joci într-o campanie electorală.
La Sectorul 1 vrea să revină primar și Daniel Tudorache. A mai stat patru ani în acest fotoliu și zicem a stat, nu a condus, pentru că el semna doar ca primarul, cum este expresia, instituția fiind condusă, de facto, de amicul Vanghelie. O știau toți, de la portar la femeia de serviciu.
Acum, cei doi vor să ajungă, iar, primari și au în plan să folosească aceeași schemă care ani la rând a avut succes. Unii spun că banii vor curge spre lumea interlopă, pentru voturi cumpărate pe 50 de lei, alții, în schimb, mizează pe campanii agresive făcute pe străzi și prin parcuri, cu sesiuni libere de întrebări și răspunsuri.
Noi nu știm ce strategii vor adopta cei doi, dar cunoaștem marfa și știm din ce aluat sunt făcuți și Vanghelie, și Piedone. Ambii și-au luat masterate în „vrăjit poporu’ cu televizoru’” și niciunul nu vrea să accepte că azi, în 2024, nu se mai face politică precum în anii ’90, cu promisiuni fără acoperire și salvat băbuțe care vând pătrunjel din „ghearele” Poliției Locale. A trecut vremea fraierelilor, nici măcar Mircea Geoană nu mai pune botul la ceasuri de lux… dacă nu-s însoțite de chitanță și factură.
Campanie electorală cu punga de plastic
În continuare românilor li se promit tot felul de facilități, cum ar fi decontări de ochelari pentru angajații cu salarii mici. Pe modelul binecunoscut din trecut, ajuns subiect de glume pe social media – „Ia o pungă, mamaie/ Cu ce e?/ E goală, da’-i gratis!/ A, atunci e bună, maică”!
Când vor învăța politicienii români să facă o campanie electorală „upgradată” (ca să folosim un termen pe care să-l priceapă și progresiștii, că ăștia se încurcă în „actualizată”) la nevoile reale și curente ale oamenilor? Când vor pricepe politicienii că românii nu mai sunt proștii de acum 30 de ani, care se bat pe pungi goală de plastic? Românii cer soluții la criza prețurilor din retail. Românii vor să știe ce-i cu dezmățul de la pompe. S-a făcut benzina 7,3 lei și niciun politician nu suflă un cuvânt despre această scumpire de 60 de bani în doar jumătate de an, de la începutul lui 2024. Românii caută să afle cum se vor încălzi când Uniunea Europeană va interzice total centralele de apartament, așa cum ne tot amenință Bruxellesul. Românii nu mai vor să fie mințiți cu Săli Polivalente, când Capitala încă are străzi neasfaltate, iar dimineața, de acasă până la serviciu, faci mai mult, din orice colț al orașului ai porni, decât dacă te duci până la Ploiești.
America nu înseamnă doar un parteneriat militar, ci și un exemplu de cum se face politică. Iar campaniile electorale din State sunt lecții care pot fi predate tuturor partidelor din Europa înscrise într-o competiție electorală. Cu atât mai mult îmbuibaților din România care și-au aranjat neamurile până la a 5-a generație de-acum încolo, dar vin la tv și vorbesc despre nevoia de austeritate și fac promisiuni că vor stopa risipa de bani publici!
Apropo de risipă a banilor publici. S-a sesizat cineva în legătură cu reclamele difuzate la radio și tv despre aniversarea a 20 de ani de aderare la NATO? Avea România nevoie de spotul ăsta de promovare acum când că nu cred că e vreun cetățean în țara asta care să nu știe că suntem în NATO?! Bani aruncați… era să scriu pe fereastră, dar nu este așa, sunt aruncați fix unde trebuie, adică în conturile dinainte știute și special deschise pentru asta!
Ca care dintre premari marca banu la noi, la etnie, iese la primarie
de unde au clanurile tzi’ganesti banii?
-Statistica ne spune ca de la romani….
Ce vrajeala pt. fraieri! Adica dacă cîștigă Vanghelie, Piedone(care facu pușcarie nevinovat!) sau Tudorache in locul lu Chlotilde primaria de sector este pe ,,interlopeală” .Daca iese chlothilde e america,e Franta e Parisu (la suburbii!) multinaționale ,,totu bine și frumos”! ,,Curațenie” șobolani, mirosuri ca la Glina de fapt. Nu mai aveți limite la minciuni băh baieți..
Mergeți sau nu la vot , tot un cocalar iese. Mai Putin Nicușor Dan !
2 Cocalari impostori ando foru baro Bucuresti So mai cheeres mo
Sa fie duel cu săbii sau pistol cu un glonț pe țeavă și cine da primul ala e!!Niște lipitori toti !!