AcasăPoliticaNicușor Dan îi încălzește pe bucureșteni cu explicații: „Am avut o situaţie...

Nicușor Dan îi încălzește pe bucureșteni cu explicații: „Am avut o situaţie mai grea”

Primarul Capitalei, explicații menite să le țină de cald celor care se plâng de frigul din case: ”Am avut o situaţie mai grea” (foto: Facebook)

De la vârful Primăriei Generale vin explicații care ar trebui să țină de cald celor care se plâng de frigul din case.

Cum mulți dintre locuitorii Capitalei – ale căror apartamente sunt branșate la sistemul centralizat de termoficare – au îndurat și continuă să îndure frigul din case, primarul Nicușor Dan a venit cu o explicație pentru această situație deloc ușor de suportat.

”În particular, în aceste ultime trei zile, am avut o situaţie mai grea decât o să fie în această iarnă, pentru că a fost o diferenţă mare de temperatură în jos și pentru că reţeaua este aşa cum este nu se poate opera cu schimbări mari de presiune, pentru că ar plesni mult mai mult decât plesneşte în mod curent. Și atunci ritmul în care a fost crescută presiunea a fost mai mic şi mulţi bucureşteni au avut de suferit”, a anunțat Nicușor Dan, la începutul ședinței Consiliului General al Capitalei.

Amintind ce a mai spus și până la această ședință, și anume că locuitorii Capitalei se pot aștepta să mai apară avarii pe timp de iarnă, edilul Dan a venit și cu o asigurare. ”Nu este ceva ce se va întâmpla. O să avem avarii în iarna asta, dar nu în felul în care le-am avut în ultimele trei zile”, a mai susținut primarul Bucureștilor.

”Vom avea multe avarii”

Luna trecută, referindu-se la problemele sistemului de termoficare, primarul Capitalei vorbea despre o triplare, în ultimii patru ani, a numărului de avarii. ”Pierderile de apă din reţea sunt tot mai mari, ceea ce înseamnă că vom avea multe avarii. Ce putem face e să intervenim în cel mai scurt timp posibil la sutele de avarii care se vor produce”, susținea acesta.

Mai mult, Dan a pus accent pe faptul că locuitorii Capitalei vor fi informați despre problemele apărute şi că în acest scop a fost înfiinţat un call center la nivelul Primăriei București.

author avatar
Cristina Stefan