AcasăPoliticaLovitura fatală pe care Marcel Ciolacu i-o dă Vioricăi Dăncilă. Măcel în...

Lovitura fatală pe care Marcel Ciolacu i-o dă Vioricăi Dăncilă. Măcel în listele PSD pentru parlamentare!

Viorica DancilaLovitură fatală pentru Viorica Dăncilă. Nu-i mai rămâne nimic! Ciolacu o scoate definitiv din schemă / foto: Newsmaker.ro

Mai întâi a pierdut funcția de președinte al organizației de femei a PSD! Acum, Viorica Dăncilă ratează un loc pe listele pentru parlamentarele din 6 decembrie. Este o lovitură usturătoare pentru fostul premier al României.

Președintele PSD Marcel Ciolacu a promis că va declanșa o revoluție în toată regula în sânul partidului, pentru ca vremurile în care Liviu Dragnea se afla la conducere să poată fi date uitării. Surse politice spun că Viorica Dăncilă nu mai are viață lungă în PSD. Aceasta nu se află pe lista PSD Teleorman pentru alegerile parlamentare și ratează astfel șansa de a mai deține vreo funcție importantă în partid.

Viorica Dăncilă și alți lideri social-democrați din epoca Dragnea vor rămâne simpli membri, fără putere de decizie. În aceeași situație se află și Carmen Dan, care nu va mai prinde un nou mandat de senator. Fostul ministru de la Interne a prins doar poziția a doua, care nu este eligibilă. Lista pentru Senat va fi deschisă de Dănuț Cristescu, actualul președinte al Consiliului Județean, scrie Ziarul Teleormanul.

Lista de candidaturi pentru Camera Deputaților va fi deschisă de Florin Piper Savu, în prezent vicepreședinte al Consiliului Județean. Acesta este urmat de Paul Stancu (om de afaceri din județ), Ioana Panagoreț (decanul Facultății de Științe și Inginerie a Universității Valahia), Violeta Răduț (deputat PSD în actuala legislatură) și Mădălin Borș (vicepreședinte al PSD).

Viorica Dăncilă, acuzații grave

Viorica Dăncilă nu se regăsește deloc pe lista Organizației Județene pentru alegerile parlamentare. Fostul premier a acuzat în urmă cu două zile că organizația PSD Teleorman primește instrucțiuni de la Liviu Dragnea să nu o pună pe lista pentru Parlament. Dăncilă a spus că Dragnea vrea să se răzbune pentru că s-a opus amnistiei și grațierii în perioada în care era premier.

Marcel Ciolacu cere amânarea alegerilor

Liderul PSD Marcel Ciolacu vrea ca alegerile parlamentare să fie amânate din cauza pandemiei de coronavirus.

„Din punctul meu de vedere, preşedintele şi Guvernul său au scăpat total pandemia de sub control. La 4.000 de infectări pe zi este exclus să ne gândim la organizarea de alegeri. Luni deja legea în ceea ce priveşte data alegerilor poate fi promovată în Parlament. După 4.000 de infectări mi se pare normal să stăm un pic de vorbă, în primul rând, cu Guvernul, cel care organizează alegerile, să ne prezinte un plan. Proiectul de act normativ este deja depus de un coleg neafiliat şi o să îl luăm în discuţii în comisii. Prima Cameră sesizată este Senatul, dar concomitent eu aş invita, în primul şi primul rând, Guvernul să ne explice”, a declarat liderul PSD, Marcel Ciolacu.

Opinia sa este împărtășită și de președintele Pro România, Victor Ponta, care propune, totodată, ca actualii senatori şi deputaţi să nu îşi mai primească salariul după încheierea mandatului. „Îmi doresc să facem alegeri parlamentare în momentul în care putem stăpâni situaţia sanitară.”, a spus fostul premier.

author avatar
Andreea Vlad
553 afisari

5 COMENTARII

  1. Cata rautate ! Chiar nu se gandeste nimeni la faptul ca poate au rate la banci dar in primul rand la faima adusa Teleormanului cand aveau lumea la picioare…

  2. Mai grav e ca trebuie sa se apuce de treaba.Si cum ei nu au fost invatatii decat pe functii ,fara a raspunde cuiva ,pentru greselile facute,se cred inca superoamenii
    Doamna Dancila ii da tot cu Dragnea. ,parca a devenit premier in urma unor sacrificii deosebite pentru tara,nu a cocotat-o DRAGNEA.
    Are vile de terminat,femeia e fomista ca toti politicenii i din tara asta.
    Sa vedeti la sfarsitul anului cum vor creste salariile de la al de sus pana la parlamentarii si slugile lor.
    Pentru copii si batranii nu sant bani,pentru putorile care vin in parlament si dorm sau pleaca pe teren zicase printre oameni se vor gasi banii.

  3. Situatia de criza economico-financiara, manifestata acut si in Romania impune stringent pe langa o analiza critica Globala la nivel national si una SECTORIALA, exigenta privind folosirea resurselor interne si externe.
    Pentru eficientizarea Sistemului de Ordine si Siguranta Publica (SOP) se impune o analiza detaliata a utilizarii cu randament si eficienta maxima a resurselor disponibile (alocate). Realitatea a dovedit ca, in cei 23 de ani de democratie originala, damboviteana, nu s-a putut elabora, ca de altfel in nici un sector (domeniu) al vietii sociale, o “STRATEGIE NATIONALA INTEGRATA a Ordinii si Sigurantei Publice” fundamentata stiintific si in mod obiectiv drept pentru care au aparut continuu, fara noima conflicte de competenta materiala si teritoriala intre structurile S.O.P prin infiintarea diverselor tipuri de “excrescente sau tumori” bugetate abuziv.
    Cea mai recenta anomalie produsa in S.O.P. ce implica alocarea nechipzuita de resurse si generarea de conflicte de competenta materiala si teritoriala este infiintarea Politiei locale potrivit Legii 155/2010, in baza careia s-a invocat, in mod aberant, fara sa existe vreun studiu de impact serios, inclusiv nevoia preluarii unei parti din Politia Nationala de catre primarii. Aceasta propunere n-a avut finalitate, deoarece realitatea a dovedit ca este vorba de decizii luate imporiva firii sau a normalitatii.
    In urma elaborarii aberatiei legislative in cauza s-a infiintat de fapt „POLITIA PRIMARILOR” iar atributiile gardienilor publici s-au al politistilor comunitari au fost preluate in mare parte, de puzderia de firme de paza (FARA NUMAR) a diversilor interlopi sau acoliti, (fiind una din cele mai dezvoltate initiative antiprenoriale ale Romaniei capitaliste postdecembriste *89…) carora li se platesc DE LA STAT sume enorme din diverse BUGETE pentru servicii formale (paza unor banci in parcuri sau leagane de copii unde sunt infiintate spre un ridicol grotesc posturi fixe de paza in gherete, etc). Unele dintre societatile de paza si detectivi regasindu-se in Top 300 a celor mai bogati din Romania. Acestea din punct de vedere al tehnicii din dotare mai au putin pana sa aiba la „dispozitie si tancuri” si aparatura de ascultare ca la C.I.A. pentru a „intimida cu tupeu mugurii democratiei”.
    Tot acest proces „taraboi”, specific tarilor lumii a treia, a avut loc in acelasi timp cu disponibilizarea fara noima a unor profesionisti din Politie si Jandarmerie. Activarea structurilor fantomatice cu angajati (fosti gardieni publici) fara potential stiintific sau pregatirea juridica necesara (cazierul unora dintre acestia fiind de neacceptat la orice angajare) a produs efecte perverse, daunatoare, cu impact negativ bugetar si operational asupra eficientei Sistemului de Ordine Publica, iar pe timp mediu si lung afecteaza consolidarea satatului de drept in Romania. Noul proiect de impartire administrativ-teritoriala a Romanie va constituii si din punct de vedere al ordinii publice, bomboana de pe coliva pentru unii ca cei ce viseaza sa devina “bulibasi” ori “nababi” ai tinutului carpato-dambovitean.
    Astfel s-a ajuns ca, in administratia publica locala, sa se actioneze dupa bunul plac al unor dictatori in devenire ori baroni locali vierosi, nerespectandu-se legalitatea sau principiului DOMNIEI legii care specifica,“O normă superioară conditionează atât formal cât şi substantial normele inferioare, instituind şi legitimând organul competent în aplicarea acestei norme. Legitimitatea este deci dată organului de însăşi norma care îl înfiintează şi îi reglementează functia în sistem”.
    Sunt elaborate (adoptate) de catre Consiliile Locale acte normative (Hotarari) cu depasirea competentelor si atributiilor de reglementare fara a se tine cont de prevederile stricte ale art.2 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 actualizata* privind regimul juridic al contraventiilor.
    Potrivit prev. art. 4 alin(1) din Legea 155/2010 ce stipuleaza ca “Politia locala se organizeaza si functioneaza, prin hotarare a autoritatii deliberative a administratiei publice locale” coroborate cu cele ale art.2 din O.G. nr.2/2001, se stabileste clar si fara echivoc ca Politia Locala (comunitara, gardieni publici,) potrivit competentelor materiale nu poate aplica sanctiuni contraventionale decat in cazurile mentionate de acest art. 2 din O.G. nr.2/2000.
    Cu atat mai mult sunt total abuzive H.C.L-uri emise de Consiliile Locale care se refera la aplicarea si de sanctiuni la Regimul Rutier ( statuat prin Codul Rutier – lege organica), mai ales de natura administrativa, cum ar fi “ridicarea vehiculelor staţionate neregulamentar”. Prevederile art.64 alin(1) si ale art. 97 alin 1 lit(d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, au fost adaugate in baza Ordonanţei Guvernului nr.69/28.06.2007 ca masura tehnica administrativa. Masurile de aplicare a prev. art. 64 alin(1) si art. 97 alin1, lit(d), conform stipularilor din alin(3) art.64 si alin. (6) art. 97 ale aceleiasi OUG trebuie stabilite prin “Regulamentul de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice” in care nu exista si nici nu se face vreo referire la metodologia de ridicare a vehicolelor desi celalte masuri tehnico-administrative sunt descrise in mod clar si amanuntit. H.G. nr.1391/2006 privind R.A.O.U.G. nr.195/2002 nu dispune privitor la procedura de ridicare a autovehiculelor, deci prevederile celor doua aliniate; alin(1) din art. 64 si alin(1), lit.(d) din art. 97 ale OUG nr.195/2002 NU sunt operabile si nici aplicabile.
    Indisponibilizarea autovehicolelor sub masca ridicarii si depozitarii masinilor stationate neregulementar de catre oricare firma privata, in nume propriu, constituie infractiune (autoturismele sunt bunuri dobandite licit pentru care numai o instanta judiciara competenta poate dispune indisponibilizrea in conditii speciale). Solicitarea de sume de bani cu titlu de contravaloare a serviciilor de ridicare, transport si depozitare de catre firma privata este de asemenea ilegala deoarece intre firma care ridica, transporta si depoziteaza vehicolul si detinatorul autovehicolului nu exista raporturi contractuale privind prestarea de servicii sau de exercitare a vreunei autoritatii publice. Astfel nu exista nici o obligatie de plata atat timp cat firma nu are la baza un contract cu detinatorul autoturismului sau vreun angajament civic intre parti.
    Desi Legea nr. 155/2010 a Politiei locale este o initiativa legislativa a Parlamentului, dupa o analiza exigenta a efectelor sale, se poate constata cu usurinta ca ea a fost elaborata fara, un studiu riguros de impact si cu nerespectarea intocmai a prevederilor Legii 24/2000-republicata privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative. Comisiile de specialitate ale Parlamentului ca de alfel si majoritatea structurilor Guvernamentale NU au in componenta experti din vreun domeniu (ba din contra), dar nici nu consulta oameni de stiinta sau cu experienta (consilierii fiind recrutati pe alte criterii decat cele de competenta si integritate) din aceasta cauza legislatia romaneasca elaborata in ultimii 23 de este dezlanata, in unele situatii fiind aberanta si inaplicabila. S – a dovedit in cele mai multe situatii ca legiuitorii au ca tinta sau obiect de reglementare interese de grup sau individuale nelegitime ori imorale.
    Pentru normalizarea vietii publice in Romania unde se petrec tot mai multe atrocitati, fenomeme caracterizate de fapte antisociale specifice statelor din lumea a treia sunt necesare printre altele:
    1. – Elaborarea in regim de urgenta a unui PROGRAM de MASURI aplicabil la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale in vederea punerii in opera a prev. art.17-21 din Legea 218/2002 privind organizarea si functionare Politiei Romane si ale H.G nr. 787/2002 privind R.O.F. a ATOP pentru valorificarea in cadrul structurilor Politiei Romane si a resurselor disponibile ale autoritatilor locale cu scopul satisfacerii necesarului optim de siguranta publica destinat cetatenilor.
    Acest demers trebuia intreprins inaintea emanarii, din ambitii eschibitioniste, a unor fantezii politicianiste referitoare la actul politienesc cuprinse in legea vizata a Politiei locale. Astfel se prevenea risipa bugetara si degringolada sociala generata de disponibilizarile din politie si jandarmerie si se evita LEGIFERAREA unor conflicte de competenta materiala si teritoriala in exercitarea actului politienesc .
    2. – ABROGAREA Legii 155/2010 a Politiei locale si activarea “Legii politiei comunitare” in vederea, eliminarii deficientelor privind conflictele de competenta mentionate si risipirea fara noima de fonduri financiare si materiale ( prin efectuarea de activitati ca; piata, aranjamente, dus-adus copii unor sefi si sefuleti la scoala, etc) precum si al evitarii compromiterii actului politienesc si al bulversarii linistii si ordinii publice.
    In acelasi timp trebuie impusa, primariilor, masura de a renunta la serviciile firmelor de paza prin intermediul carora sunt sifonate fonduri publice catre diverse grupuri de interese nelegitime. Politia comunitara trebuie sa preia ca atributii in supraveghere paza la toate institutiile publice (scoli, gradinite, spitale, muzee, etc) care se gasesc pe raza teritorial-administrativa a fiecarei primarii, pentru a stopa risipa si a putea controla utilitatea fondurilor alocate.
    3. – Dispunerea, prin parghiile detinute de GUVERN, anularii ori retragerii
    acordului de legalitate dat de Prefecturile judetene si a municipiului Bucuresti, Hotararilor Consiliilor Locale emise in ultimii 5 ani, care nu indeplinesc conditiile de legalitate invocate mai sus si nu numai. Impunerea obligativitatii ca toate proiectele si achizitiile primariilor sa aiba acordul de legalitate si oportunitate din parte Institutiei Prefectului.
    4. – Adoptarea de acte normative prin care sa se dispuna inlocuirea, “consilierilor
    de paie” existenti in structurile statului, selectati pe criterii nefiresti, cu specialisti ce pot dovedi prin rezultate (anterioare) palpabile cunostinte stiintifice si experienta, a caror potential sa fie valorificat in elaborarea actului de guvernare si a deciziilor politice precum si la elaborarea Strategiei Nationale de Dezvoltare sau a celor Sectoriale, atat de necesare pentru a nu bajbai, fara busola, prin negura vremi. (Pentru rezolvarea acestei problematici importante si complexe ne putem inspira din modelele existente in unul din statele de vest ale UE sau ale lumii care au progrese in dezvoltare si nu se plang de criza, pentru ca au strategii, planuri si prognoze stiintific fundamentate).
    Gevernanti trebuie sa militateze mai mult pentru redarea demnitatii cetatenilor si sa intareasca convingerea romanilor ca in tara lor actul de dreptate si echitatea se regasesc, dupa decenii sau secole, la ele acasa si in favoarea celor multi si onesti si nicidecum a celor ce propavaduiesc in mod demagogic “unii gangsterii ori alti rataciti din politica romaneasca” Statul de DREPT o miza atat de importanta pentru viitorul neamului romanesc.
    ERORILE si ABUZURILE comise de administratiile si guvernele postdecembriste *89 isi pun amprenta in mod dezastruos asupra DESTINULUI poporului roman care de 30 de ani se afla intr-un proces continuu de prabusire abisala.
    Dumnezeu sa ne aiba in grija pe toti romanii.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger