Aglomerația din traficul rutier din București, mai ales la orele de vârf, revine în discuție, mai ales în contextul campaniei electorale.
Gabriela Firea, candidatul PSD la Primăria Capitalei, la alegerile din iunie, susține că noile linii de metrou reprezintă soluția pentru fluidizarea traficului în București.
Social-democrata anunță că a stat de vorbă cu angajații de la metroul bucureștean, membri ai Sindicatului Liber din Metrou.
„Noile linii de metrou sunt soluția pentru fluidizarea traficului din Capitală. Împreună cu benzi unice pentru autobuze, semafoare inteligente sau autobuzele școlare poate fi redus timpul prețios pe care-l pierdem cu toții zilnic. Cu susținerea Guvernului României și a primarilor din București, a parlamentarilor și europarlamentarilor, vom construi noi linii de metrou.
Am avut o discuție constructivă cu angajații care lucrează pentru metroul bucureștean, membri ai Sindicatului Liber din Metrou”, a precizat Gabriela Firea, într-un mesaj transmis joi, 16 mai, pe pagina sa de Facebook.
Firea: SOLUȚII există!
Planurile pentru metrou sunt mari – afirmă candidata PSD la Primăria Capitalei.
„Planurile pentru metrou sunt mari și sunt convinsă că prin colaborarea dintre Primăria Capitalei și Guvernul României, cu fondurile europene atrase cu ajutorul europarlamentarilor români, se vor construi stații în plus pentru traseele existente și linii noi.
Dezvoltarea și extinderea metroului se va face astfel:
– M4 Gara de Nord – Gara Progresul (PMB + Primăria Sector 4)
– M2 până în orașul Voluntari și comuna Berceni (PMB + Primăria Sector 4 + CJ Ilfov + localități din Ilfov)
-M7 Bragadiru – Piața Unirii – Afumați (asociere PMB + CJ Ilfov – primării de sector – Metrorex)
SOLUȚII există! Trebuie doar aplicat Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016 – 2030, realizat împreună cu specialiștii BERD, aprobat în 2017, în mandatul meu ca primar general”, a mai scris Firea.
Firea: Marile proiecte de infrastructură pot fi dezvoltate în Capitală folosind banii europeni
Social-democrata consideră că marile proiecte de infrastructură pot fi dezvoltate în Capitală folosind banii europeni. „Marile proiecte de infrastructură pot fi dezvoltate în Capitală folosind banii europeni. Voi milita pentru atragerea de fonduri nerambursabile, alături de colegii noștri din Parlamentul European.
Relația dintre București, România și Uniunea Europeană este esențială și avem un profit enorm până acum, peste 1 miliard de euro în Capitală și aproape 70 miliarde de euro la nivel național”, a mai transmis Firea.
Ce gîndire de GÂGĂ!!! Adica fluidizezi traficul rutier construind noi linii de Metro? Și nu facind bretele auto, noi poduri, etc?Parcari subterane?, ca mașinile parcate in strada sa nu mai ocupe prima banda de circulație? Ce-a facut Firea in mandatul precedent? A platit mil. de euro din bugetul primariei catre antene ca publicitate ca mulțumire (MASCATA)varanului securist ca a facut-o om?
cand era primar de ce nu a stiut ?
Ea oricum a promis transport public gratuit. Dupa ce a fost aleasca a ”uitat”.
Geaba o pupati!!! Tot o pupaza roz ramane…
Ati uitat de continuarea lucrarilor la linia de metrou Pantelimon – Drumul Taberei?
pe nala asta cu azilele mo rtii si coru pta joaca teatru se cu rista parsiva!
Dacä este intrebatä, cum pot ajunge oamenii pe lunä? stie precis si asta, dar de rezolvat, s-o rezolve alttii, cä ia nu are timp de NIMICURI! Atata IMPERTINENTÄ si AROGANTÄ la GLOABA asta de moldoveancä nu s-a mai pomenit! Dar una este clar! dacä ajunge sä fie votatä, la primäria capitalei, FALIMENTUL-TOTAL este sigur…..GARANTAT!!!
O căcăcioasă
Știe să manînce cu polonicu
Știe un c …t
Ati uitat cand cerea sa stocam curentul electric produs noaptea ca sa-l folosim a doua zi? Vaca asta nu stie nimic dar e tare in gura si cu tupeu.