Cauta

Cum ramane cu schimbarea brandului turistic

Va inlocui oaia celebra frunza aleasa ca logo in brandul turistic national? Ceea ce a parut sa fie intrebarea diminetii de marti si-a gasit raspuns! 

Cum ramane cu schimbarea brandului turistic - Ziarul NationalVria iscata, la primele ore ale zilei, de zvonul aparut in presa cum ca actualul brand turistic al Romaniei, si anume celebra frunza aleasa pe vremea cand in fruntea Ministerului Turismului se afla Elena Udrea, ar urma sa fie inlocuita cu o oaie, cu trimitere la celebra balada “Miorita”, si-a gasit lamurire chiar din directia lui Titus Dobre.

De la Parlament, ministrul a invocat o “tema falsa” si a sustinut ca, pana la finele lui decembrie 2020, cel putin, nu se poate pune problema schimbarii frunzei ca brand de tara. Totul pentru ca proiectul a fost realizat cu fonduri europene.

foto: Facebook

Ultimele stiri

  • Sesizarea CCR, din nou la îndemâna președintelui: Nicușor Dan anunță o schimbare majoră de jurisprudență
  • Citrice destinate furajării animalelor, vândute în România ca produse de calitatea I: avertisment dur al ANPC FOTO
  • Taxa turistică de 10 lei, miza bugetară a Capitalei: Primăria estimează venituri de 15 milioane de lei
  • Știai că stomacul produce 90% din serotonina corpului? – Intestinul ca „al doilea creier”
  • Viagra, soluția neașteptată pentru bradul de Crăciun: metoda care face pomul să rămână verde mai mult timp
  • Mesele de sărbători fără excese: cum să te bucuri de preparate tradiționale fără disconfort
  • Previziunile Babei Vanga pentru 2026. Ce a prezis vestita clarvăzătoare despre un nou Război Mondial
  • Taxă „de horoscop”, introdusă la Spitalul Clinic din Suceava. Pentru ce se cere, de fapt, 100 de lei
  • Cele mai frumoase 9 târguri de Crăciun din Europa
  • Vești proaste pentru bugetari! Premierul Bolojan refuză să facă punte între Anul Nou şi Bobotează
  • Exit mobile version