Cauta

Cum ramane cu schimbarea brandului turistic

Va inlocui oaia celebra frunza aleasa ca logo in brandul turistic national? Ceea ce a parut sa fie intrebarea diminetii de marti si-a gasit raspuns! 

Vria iscata, la primele ore ale zilei, de zvonul aparut in presa cum ca actualul brand turistic al Romaniei, si anume celebra frunza aleasa pe vremea cand in fruntea Ministerului Turismului se afla Elena Udrea, ar urma sa fie inlocuita cu o oaie, cu trimitere la celebra balada „Miorita”, si-a gasit lamurire chiar din directia lui Titus Dobre.

De la Parlament, ministrul a invocat o „tema falsa” si a sustinut ca, pana la finele lui decembrie 2020, cel putin, nu se poate pune problema schimbarii frunzei ca brand de tara. Totul pentru ca proiectul a fost realizat cu fonduri europene.

foto: Facebook

Ultimele stiri

  • Burse, non-competiție și ipocrizie
  • Schimbări uriașe în boxul olimpic! Cum se va face verificarea de gen
  • Circ politic în SUA: Partidul America vs Partidul lui Porky Pig
  • Dacă nu erau bulgarii, poporul v-ar fi iubit cu ouă și roșii, domnule Bolojan!
  • VIDEO. Angajații de la Finanțe tună și fulgeră în fața ministrului Nazare: Veniți în fiecare birou, la fiecare etaj, să vedeți în ce condiții lucrăm!
  • Actrița Manuela Hărăbor, scoasă din distribuția unui serial pe motiv de „expunere politică”: „Cum e cu egalitatea de drepturi a ideologiei voastre pro-europene?”
  • Surse. CCR se pregătește să acorde indemnizații de câte 180.000 de lei pentru cei 3 judecători care își termină mandatul
  • Jocuri de noroc: Când influenceri și vedete devin dealerii noii dependențe
  • A expirat plafonarea la energia electrică/Cu cât cresc facturile la curent
  • ANRE majorează tarifele reglementate de distribuţie a gazelor naturale, de la 1 iulie
  • Exit mobile version