AcasăPoliticaCătălin Drulă a răspuns la cea mai arzătoare întrebare a momentului: îl...

Cătălin Drulă a răspuns la cea mai arzătoare întrebare a momentului: îl dă afară pe directorul CFR?

tren CFR FetestiCătălin Drulă a răspuns la cea mai arzătoare întrebare a momentului: îl dă afară pe directorul CFR?

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a răspuns la cea mai arzătoare întrebare a momentului: îl dă afară pe directorul CFR? Toate scandalurile în care a fost implicată societatea de transport au ţinut capul de afiş al ştirilor.

Reamintim, șeful CFR Călători, Ovidiu Vizante, a avut o ieșire nervoasă față de un jurnalist, în urma blocajelor trenurilor de joi.

Drulă i-a luat apărarea lui Vizante

Cătălin Drulă i-a luat apărarea lui Vuzante, susţinând că acest nu va fi demis.

Principiile pe care funcţionez şi echipa mea funcţionează cât timp sunt aici sunt pe bază de profesionalism şi eficienţă. Asta înseamnă că actul de management se judecă aşezat, la rece, nu după o greşeală de moment, o declaraţie oricât de nefericită a fost.

Domnul director de la CFR Călători şi-a prezentat scuze public ieri şi pentru mine subiectul e încheiat”, a afirmat Cătălin Drulă, într-o conferință de presă susținută după o întâlnire cu reprezentanţii tuturor operatorilor de transport feroviar de marfă şi călători licenţiaţi.

Cîțu cere demiterea directorului CF

Premierul Florin Cîțu a scris un mesaj, pe Facebook, adresat ministrului Transporturilor, în care îi sugerează că directorul CFR, Ovidiu Vizante, ar trebui demis. „Dacă directorul CFR ar fi lucrat la Guvern, acum era acasă”, a scris premierul.

Mesajul premierului vine după reacția nervoasă a directorului CFR care a fost întrebat despre situația unor copii blocați 8 ore într-un tren, în câmp.

Și de ce mă întrebați pe mine? Noi am pus la dispoziția CFR-ului această locomotivă. Dacă a fost un pom căzut pe linie, locomotiva nu poate, din păcate, sări peste pom.

Eu vă spun ce informații am eu. Încercați să vorbiți cu responsabilii, cei care conduc circulația. Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren.

Eu sunt în funcție, eu iau deciziile. De ce trebuie să veniți dumneavoastră să îmi spuneți ce trebuia să fac dacă vă spun că nu se putea face?”, a spus Ovidiu Vizante, aceasta fiind declaraţia ce a stârnit rumoare în societate.

Cătălin Drulă susţine că directorul CFR Călători va fi evaluat la patru luni, termen care se va împline pe 19 august.

author avatar
Andrei Ștefan
231 afisari

9 COMENTARII

  1. Ştrulă, ia-te de guler si dă-te singur afară! Este tot ce trebuie să faci pentru a-ti recăpăta onoarea!
    Dar ai asa ceva? Eu cred că nu! Asa că rămâi un ministru în impostură.
    După modelul Barna.

  2. Acum 220 de ani la 1804 aparea primul motor cu abur si se asambla prima locomotiva cu aburi. Din cauza precabilitati șinelor s-au rupt cum si la noi s-au desprins. Ea a prins 20km/h si a fost inventata in Anglia. Dupa 10 ani engleji au modernizat o linie si au pus o locomotiva ce prindea 45 km/ h. Cu 10 km mai mult decat se circula acum in Romania se circula acum 210 ani. Regele Carol 1 a facut prima linieie strategica 50 de ani mai tarziu la 1869 intre Bucuresti si Giurgiu. Trenul prindea 50km h si linia nu s-a rupt.

  3. Trenurile de mare viteza au fost inventate in Japonia in 1961 si prindeau 240 km/h. Desi au trecut 60 de ani nu mai avem un rege Carol. In zilele de azi trenurile prind viteze intre 300 si 540 km in Japonia, Franta, Anglia, Spania, concurand avioanele de linie. Recordul il detine un tren japonez de mare viteza experimental, cu levitatie electromagnetica ce a atins o viteza de 590km/h…

  4. In Japonia pentru 1 minut de intarziere seful de gara isi cere scuze 1 ora neîntrerupt.

  5. Cu un astfel de tren strabati distanta Baia Mare – Constanta in putin mai mult de 1 ora cam 700km feroviari. Si nu 14 ore ca acum poate si mai mult. Asta inseamna extrem de multi bani pt ca aduci la mare nu doar o groaza de romani ci f f multi unguri, austrieci sau polonezi. Inseamna si f multa civilizatie respect dar si profesionalism nu ca in articol profesionalism. .sai de la.. 🚂🚃🚃🚃… la… 🚄… e si progres parca era un partid progresist.

  6. Asta inseamna CO² si plumbi 0 ca toti vor abandona masinile decat sa conduci 9 ore… Castigi sanatate si prosperitate un aer curat si o patura de ozon protectiva refăcută.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger