Cauta

Verificați-vă banii de pe card. Mii de români au pățit-o

Verificați-vă banii de pe card. Mii de români au pățit-o - Ziarul National

Paying with credit card terminal

Trăim într-o eră a tehnologizării, în care aproape totul trece prin filtrul tehnologiilor avansate.

Cardul nu mai este de mult o curiozitate, existența acestuia fiind astăzi extreme de necesară. Aproape peste tot cardul este folosit în sistemele de internet banking sau sistemul de plăți.

Numai că, nu de puține ori, din păcate, mii de oameni au rămas fără bani pe card, chiar dacă ei nu au făcut nicio tranzacție.

Este și cazul ING Bank România care este parte a ING Group.

Aceasta  este o instituție financiară internațională de origine olandeză care oferă servicii bancare și de management al activelor pentru clienți individuali, companii și instituții din peste 40 de țări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Australia.

ING și -a schimbat sau updatat ofertele pentru clienții să, prin sisteme de interbanking și, mai nou, prin deja cunoscutele carduri touchless. Dar ca orice sistem, nu totdeauna funcționalitatea acestora este fără probleme.

Recent, după ce mai mulți clienți și-au verificat conturile au văzut că sume mari de bani s-au „evaporate” de pe carduri.

Clienții ING au sesizat problema către Bancă

În primă fază, așa cum orice client ar fi bănuit, s-a crezut a fi vorba de o spargere în masă a conturilor clienților ING, dar banca a venit cu noi precizări și a explicat care este situația acestor tranzacții. Cei de la ING au transmis un mesaj prin sistemul de notificare al clienților în care explică care a fost defapt problema și de ce a apărut această disfuncționalitate a sistemului.

În esență, datorită unor probleme la sistemul integrat, clienților le apăreau, la tranzacțiile procesate, o dublare a acestora. ING și-a asigurat clienții ca situația va fi redresată iar clienților care au avut asemenea situație li se vor returna banii.

„Este posibil să fi văzut în acest weekend tranzacții realizate cu cardul tău ING procesate de două ori. Între timp am remediat situația, iar banii tăi au fost rambursați în contul tău curent. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate și îți reamintim că pentru orice urgență, ne poți suna la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: 0040 31 406 2ING sau 0040 31 406 2464). La celălalt capăt e mereu cineva gata să-ți fie de ajutor.”, informează banca, potrivit playtech.ro.

Ultimele stiri

  • Sesizarea CCR, din nou la îndemâna președintelui: Nicușor Dan anunță o schimbare majoră de jurisprudență
  • Citrice destinate furajării animalelor, vândute în România ca produse de calitatea I: avertisment dur al ANPC FOTO
  • Taxa turistică de 10 lei, miza bugetară a Capitalei: Primăria estimează venituri de 15 milioane de lei
  • Știai că stomacul produce 90% din serotonina corpului? – Intestinul ca „al doilea creier”
  • Viagra, soluția neașteptată pentru bradul de Crăciun: metoda care face pomul să rămână verde mai mult timp
  • Mesele de sărbători fără excese: cum să te bucuri de preparate tradiționale fără disconfort
  • Previziunile Babei Vanga pentru 2026. Ce a prezis vestita clarvăzătoare despre un nou Război Mondial
  • Taxă „de horoscop”, introdusă la Spitalul Clinic din Suceava. Pentru ce se cere, de fapt, 100 de lei
  • Cele mai frumoase 9 târguri de Crăciun din Europa
  • Vești proaste pentru bugetari! Premierul Bolojan refuză să facă punte între Anul Nou şi Bobotează
  • Exit mobile version