Trăim într-o eră a tehnologizării, în care aproape totul trece prin filtrul tehnologiilor avansate.
Cardul nu mai este de mult o curiozitate, existența acestuia fiind astăzi extreme de necesară. Aproape peste tot cardul este folosit în sistemele de internet banking sau sistemul de plăți.
Numai că, nu de puține ori, din păcate, mii de oameni au rămas fără bani pe card, chiar dacă ei nu au făcut nicio tranzacție.
Este și cazul ING Bank România care este parte a ING Group.
Aceasta este o instituție financiară internațională de origine olandeză care oferă servicii bancare și de management al activelor pentru clienți individuali, companii și instituții din peste 40 de țări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Australia.
ING și -a schimbat sau updatat ofertele pentru clienții să, prin sisteme de interbanking și, mai nou, prin deja cunoscutele carduri touchless. Dar ca orice sistem, nu totdeauna funcționalitatea acestora este fără probleme.
Recent, după ce mai mulți clienți și-au verificat conturile au văzut că sume mari de bani s-au „evaporate” de pe carduri.
Clienții ING au sesizat problema către Bancă
În primă fază, așa cum orice client ar fi bănuit, s-a crezut a fi vorba de o spargere în masă a conturilor clienților ING, dar banca a venit cu noi precizări și a explicat care este situația acestor tranzacții. Cei de la ING au transmis un mesaj prin sistemul de notificare al clienților în care explică care a fost defapt problema și de ce a apărut această disfuncționalitate a sistemului.
În esență, datorită unor probleme la sistemul integrat, clienților le apăreau, la tranzacțiile procesate, o dublare a acestora. ING și-a asigurat clienții ca situația va fi redresată iar clienților care au avut asemenea situație li se vor returna banii.
„Este posibil să fi văzut în acest weekend tranzacții realizate cu cardul tău ING procesate de două ori. Între timp am remediat situația, iar banii tăi au fost rambursați în contul tău curent. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate și îți reamintim că pentru orice urgență, ne poți suna la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: 0040 31 406 2ING sau 0040 31 406 2464). La celălalt capăt e mereu cineva gata să-ți fie de ajutor.”, informează banca, potrivit playtech.ro.