Ma numesc Niculina Popa, sunt din Bucuresti si as dori sa va aduc la cunostinta urmatoarea situatie.
Fac parte dintre acei bucuresteni care folosesc zilnic transportul in comun de suprafata. In general, sunt multumita de liniile RATB care circula prin centru cu exceptiile de rigoare. Ma refer aici la acei soferi care conduc de parca ar transporta gaini, nu oameni. Dar nu asta vreau sa semnalez, ci altceva. Am observat ca atunci când merg cu autobuzele care vin din Drumul Taberei (226, 368) si când ajung la capatul liniei, care este la statia Galeriile Orizont, o voce din difuzoarele autobuzului spune cam asa “Cap de linie. Pentru continuarea calatoriei compostati un nou bilet”. Si va intreb pe dumneavoastra. Eu daca trebuie sa merg pâna in Piata Romana, ce fac? Mai compostez un nou bilet? Adica trebuie sa platesc dublu pentru o singura calatorie? Daca ar trebui sa cobor sa iau alt autobuz, as intelege. Dar asa? Cum a fost posibil ca cei de la RATB sa faca o asemenea greseala?
O singura calatorie, la pret de doua
40 afisari