Dupa patru ani de pauz[, Salonul Auto & Accesorii Bucuresti si-a deschis iar portile. Marii producatori absenteaza, iar firmele prezente mizeaza pe „noutati” de acum un an-doi.
Cu prilejul saloanelor auto organizate la inceputul anilor 2000, incinta Romaero Baneasa era neincapatoare, sute de masini ocupand spatii largi atat in exteriorul, cat si in interiorul imenselor hangare. La editia din acest an au ramas doar spatiile largi, neocupate, si doar o mica parte a unui hangar a fost folosita pentru cele 15 standuri, la care au fost expuse 60 de masini.
Printre putinele noutati ale salonului s-au numarat Hyundai i40 si Kia Picanto. Marii producatori, printre care Opel sau Volkswagen, nici nu au venit la salon, iar cei prezenti au mizat pe modele mai vechi, in special pentru clientii cu bani.
Jaguar a venit cu modele la preturi incepand de la 90.000 de euro, Mercedes a prezentat SLS AMG care costa 243.821 euro (TVA inclus), iar Mitsubishi a expus masina electrica MIEV, care, dupa lansarea de anul trecut si pana in prezent, a fost vanduta in doua exemplare in Romania, unul la Ministerul Mediului, celalalt, la Ministerul Economiei.
In rest, cei cativa vizitatori au mai putut admira patru masini de epoca, printre care o Cobra Shelby si un Chevrolet.