Cauta

Romprest lansează primul spot comercial bazat pe un concept flash mob

Romprest lansează primul spot comercial bazat pe un concept flash mob - Ziarul National

Romprest a lansat, la începutul lunii noiembrie, primul spot comercial, produs în România, ce are la bază un concept flash mob. Spot-ul poarta numele binecunoscutei manifestări artistice, “Flash Mob” și rulează, în prezent, pe principalele posturi TV autohtone.

Romprest lansează primul spot comercial bazat pe un concept flash mob - Ziarul NationalSpotul schițează încă din concept coordonatele unei rețete de succes: Centrul Vechi, mai mult de 500 de persoane implicate, dans, muzică bună și distracție. Ce a rezultat este un spectacol în toată puterea cuvântului. Sub pretextul unui dans spontan, serviciile Romprest sunt expuse în cele mai inedite maniere: mai multe tinere stropesc și taie flori pe ritmurile muzicii, un grup de bărbați în ținute business se alătură grupului de dansatori, florile agațate în ghivecele de pe stâlpi sunt împrospătate de practicanți de parkour iar trial bikerii curăță asfaltul cu perii imense atașate bicicletelor. Toate aceste elemente, integrate în flash mob și reunite sub sigla Romprest, formează un spot senzațional prin originalitate și inovație. Spotul poate fi vizualizat pe youtube.[youtube]RtY9-_lKSmE[/youtube]

Conceptul a fost rezultatul unui pitch, câștigat de Sunshine Media. “Propunerea acestui spot a reprezentat o veritabilă provocare, sustinută atât de complexitatea realizării cât mai ales de noutatea conceptului în sine. Am simțit că va fi un spot bun, diferit de tot ce s-a făcut până în acest moment. Suntem încântați că un client precum Romprest, lider de piață în domeniul său de activitate, a subscris la această idee și i-a dat curs.” declară Răzvan Popescu, managing partner Sunshine Media.

“Ne-am dorit un concept altfel, o pozitionare outside the box pentru un brand de la care în mod normal nu astepți asta. Suntem prima companie de profil din Romania,care a acceptat provocarea de a da o directie noua identitatii brand-ului prin lansarea celui mai inovativ si in tendinte proiect in aria comerciala. Spotul rulează pe TV de câteva zile și se bucură deja de un imens succes.” declară Elena Barabancea, Managing Department Director Romprest.

Despre Romprest

Cu un capital social de 15.010.000 Ron, Romprest este un business ce aplica politici de management integrat dupa reguli si principii internationale.
Romprest asigură servicii integrate de facility management, servicii de arhitectură peisageră, DDD şi salubritate. Cu o echipa de peste 6,000 angajaţi, la nivel de grup, Romprest este unul dintre cei mai importanţi operatori de profil. Compania deserveşte peste 45 consilii locale şi peste 5,000 de agenţi economici, din Bucureşti şi din ţară.

Ultimele stiri

  • Comunicat de presă COMUNA SALCUTA
  • Geopolitica microprocesoarelor, lecție dură pentru Europa
  • Directorul general al TAROM și-a dat demisia
  • Criză în reciclarea plasticului: UE strânge șurubul importurilor ieftine după închiderea fabricilor
  • Concert de Crăciun la Suceava: glasurile copiilor au unit generațiile, într-un eveniment susținut de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
  • Inteligenţa Artificială, încă o enigmă pentru mulţi români, deşi ţara noastră se află în topul european al conectivităţii la Internet
  • Spargere dată ca-n filme, la Cluj-Napoca: s-a deghizat în livrator de mâncare şi a folosit o “cheie mincinoasă”. A furat 41.000 de euro
  • Programul supermarketurilor de Crăciun 2025. Ce orar vor avea magazinele Kaufland, Lidl, Carrefour, Mega Image, Auchan şi Penny
  • Catedrala Mântuirii Neamului se redeschide pentru credincioşi cu ocazia Sărbătorilor de iarnă. Patriarhia Română a anunţat şi programul
  • Primele imagini de la locul în care s-a prăbuşit avionul care îl transporta pe Șeful Statului Major al Libiei. Oficialul a murit când pleca din Turcia
  • Exit mobile version