Cauta

Romanii cumpara in nestire electrocasnice si telefoane

Romanii au cumparat in al treilea trimestru bunuri de folosinta indelungata de 534 de milioane de euro cu 9,5% in plus fata de perioada similara din 2014. S-au cumparat mai multe smartphone-uri si electrocasnice mari, precum si electronice, dar piata aparatelor foto si a tabletelor este in scadere.

Vanzarile de electronice si electrocasnice au crescut cu pana la 24

Piata telecom si-a continuat performanta puternica in al treilea trimestru al anului 2015, cu o crestere de aproape 24% fata de perioada similara din 2014, cu vanzari de 176 de milioane de euro. Conform unui studiu GfK, smartphone-urile cu diagonale mari si tehnologie 4G si-au continuat performanta buna de pana acum.  Si vanzarile electrocasnicelor mari au inregistrat o rata de crestere de doua cifre (11%) in trimestrul al treilea (in valoare de 127 de milioane de euro, cu 12 milioane de euro mai mult fata de 2014. Sectorul electronicelor (in special al televizoarelor smart si Ultra HD) a inregistrat o crestere de peste 3%, cu vanzari de 74 de milioane de euro. In schimb, au scazut vanzarile de tablete si de aparate foto, din cauza apetitului pentru smartphone-urile cu diagonale mai mari si camere foto performante.

Ultimele stiri

  • De ce brandurile de lux pariază pe rujuri de 160 de dolari și accesorii de 1.400 de dolari
  • Ce alege România: „Blocăm tot” sau „Plătim tot”?
  • Întâlnire secretă la Viena: cele mai bogate țări europene atacă bugetul UE?
  • Dolarul mai are de pierdut
  • VIDEO. Nicușor Dan admite: Procentul AUR „arată că acei 40% dintre români sunt exasperați”/„Arată o dezamăgire profundă”
  • Mbappe lansează propriul model de ceas de lux, inspirație UCL
  • Israel nu se teme să acționeze împotriva intereselor Americii. Cum rămâne cu relația Trump-Netanyahu?
  • Bărbat reținut de DNA. Ar fi cerut 180.000 de euro pentru a interveni la judecători
  • Craiova scapă doar cu amendă din partea UEFA
  • Salut mental, nu doar fizic: cum Gen Z transformă comunitățile offline pentru „therapeutic-vacare rediscovery”
  • Exit mobile version