Cauta

Reclama oficiala pentru neplata cumparaturilor

Ministerul Finantelor a anuntat ca a finalizat „reclama” pentru obligativitatea utilizarii caselor de marcat electronice si eliberarea  de bon fiscal de catre comercianti, in caz contrar clientii avand dreptul sa refuze plata cumparaturilor sau a consumatiei.

Daca nu primiti bon fiscal, sunati la 0800.800.085

Un proiect de ordin postat de Ministerul Finantelor ne informeaza ca institutia a elaborat modelul anuntului de atentionare a clientilor privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice si de a elibera bon fiscal. Incepand cu 1 martie 2015, operatorii economici trebuie sa posteze afisul langa aparatele de marcat electronice fiscale, in asa fel incat sa fie vizibil clientilor. Firmele cu activitati in unitati de tip restaurant, bar, discoteca, club trebuie sa-si informeze clientii si prin tiparirea anuntului de atentionare pe prima pagina a meniurilor pe care le pun la dispozitia acestora.

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version