Cauta

Publicitatea TV pierde teren in fata celei de pe internet

In contextul dezvoltarii uriase a mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame.

In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. Astfel, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.

Costurile unui spot publicitar in mediul online sunt cu mult mai mici decat in cazul televiziunilor

In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.

Costurile reclamelor din televiziune sunt mai mari decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale, pentru difuzarea anumitor reclame. In online costurile sunt considerabil mai mici.

 

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Magnații tehnologiei pariază viitorul umanității pe o aruncare de zaruri
  • USR a predat MAE rețelei Soroș!
  • Adevărul din spatele Green Deal. Teoria încălzirii globale este politică, nu știință
  • Jaf instituționalizat fără precedent. Curtea de Conturi a sesizat organele de urmărire penală
  • Chivu, antrenorul RECORD!
  • Poker comercial. De ce China are asul în mână
  • Protest de amploare în Justiție. Magistrații „pun pe pauză” ședințele de judecată, până la retragerea proiectului legii pensiilor
  • Belgienii l-au “citit” pe Rednic: “Impotență tactică”
  • UE are nevoie urgentă de un remediu pentru „defectul Bruxelles-ului”
  • Exit mobile version