Cauta

Publicitatea TV pierde teren in fata celei de pe internet

In contextul dezvoltarii uriase a mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame.

In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. Astfel, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.

Costurile unui spot publicitar in mediul online sunt cu mult mai mici decat in cazul televiziunilor

In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.

Costurile reclamelor din televiziune sunt mai mari decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale, pentru difuzarea anumitor reclame. In online costurile sunt considerabil mai mici.

 

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Rusia are toate resursele necesare pentru a crește exporturile de gaze lichefiate
  • De ce viteza mașinilor puternice este limitată în mod deliberat la 250 km/h?
  • Cod roșu la portofelele românilor
  • Bogdan Hossu, liderul Cartel Alfa: ”Guvernul va mări TVA la 1 octombrie”
  • Miorița – mioritic, România-românesc!
  • Veneția și Jeff Bezos se potrivesc. Aroganța aduce bani
  • S-a tăiat de la cei mai săraci. Deși prețurile se dublează, tichetul de energie, doar 50 de lei
  • Bătuți, speriați și umiliți! „Nemții mici” au avut un turneu de coșmar
  • China poate să închidă fabricile auto din întreaga lume
  • Exit mobile version